توزیع بیش از 21 میلیارد ریال در موسسات کاریابی هلیل آباد / فراهم آمدن 188 فرصت شغلی


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835896

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هلیل آباد اعلام کرد.

صدیگی گفت: سال گذشته 21 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات با ارائه 51 متقاضی و صدور مجوز به شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا صدیگی رئیس اداره تعاون، کار و معاونت اجتماعی هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی با گرامیداشت هفته کارگر گفت: ایجاد اشتغال می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند و تلاش ما در مجموعه این است که بتوانیم با ارائه تسهیلات و مشاوره های لازم نرخ اشتغال را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: حمایت از نیروی کار با تمرکز بر افزایش بهره وری نیروی کار از اهداف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. حدود 40 درصد آرا به صورت دوستانه حل و فصل شد و کارگران برای ادامه کار به سر کار بازگشتند.

رئیس اداره تعاون، کار و مراقبت اجتماعی شهرستان هلیل آباد با تاکید بر اینکه 100 درصد تعهد شهرستان مبنی بر بازرسی از کارگاه ها انجام شده است، تصریح کرد: 35 نفر از فارغ التحصیلان به عنوان کارورز در شرکت ها و کارگاه ها منصوب شده اند. که موفق شدیم 21 ماه برای 5 نفر معافیت بیمه ای بگیریم که کمک بزرگی برای کارفرما بود.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص تسهیلات اشتغال، کارآفرینی و مشاغل خانگی در شهرستان هلیل آباد اذعان داشت: سال گذشته 21 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات در این خصوص برای 51 متقاضی به شهرستان اعطا و صادر شد. مجوز فعالیت

سیدیکی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات برای داوطلبان برای 188 نفر فرصت اشتغال ایجاد شد، گفت: در سال گذشته 8 تعاونی جدید تاسیس و 100 تعاونی موجود در شهرستان بر اساس اساسنامه اولیه برای 1500 نفر فرصت اشتغال ایجاد کردند.

وی همچنین از اجرای 10 برنامه شاخص به مناسبت هفته کارگر و کارگر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: عطر افشانی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدای عرصه کار، دیدار با فرمانداران شهرستان و ائمه جمعه، بازدید از کارگاه ها. و نشست با کارفرمایان و همایش تجلیل از کارگران با حضور کارگران نمونه شهرستان در روز پنجشنبه هفته جاری از برنامه های این اداره به مناسبت هفته کارگر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید