توزیع دو فروند کشتی مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817432

معاون خدمات زیارتی مسجد مقدس جمکران اعلام کرد؛

صدوقی از آماده سازی دو فروند کشتی مسجد جمکران برای اسکان زائران نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم صدوقی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران امسال میزبان حضور چشمگیر نمازگزاران و مسافران در ایام تحویل بود، اظهار کرد: با توجه به محدودیت امکانات مسجد مقدس جمکران، مردم از این مسجد استقبال کردند. محدودیت های سفر به شدت افزایش یافته و امسال پذیرای زائران زیادی از سراسر کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل بارش باران و برودت هوا اقداماتی در محل اسکان مسجد مقدس جمکران انجام شده است، افزود: کشتی کربلا و مسجد امام علی (ع) نیز برای پذیرایی از برادران آماده شده است.

معاون خدمات زیارتی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه ممنوعیت استقرار چادر در پارکینگ های شماره یک و دو را داریم. وی با ارزیابی همکاری و همکاری پلیس، راهور، شهرداری و ستاد زائران استان با مسجد مقدس جمکران، گفت: پارکینگ های مسجد سوم و چهارم با همکاری مسجد جمکران آماده شده است. شهرداری برای پذیرایی از زائران پلیس و آتش نشانی نیز مسئولیت تامین امنیت و امنیت زائران را بر عهده دارند.

وی با اذعان به اینکه طرحی که در نیمه شعبان داشتیم به نام مبلغ سلامت در این ایام نیز ادامه خواهد داشت، گفت: با همکاری ستاد فرماندهی مسجد جمکران و ستاد امر به معروف و نهی از منکر، 400 نفر از کارکنان به عنوان مبلغ سلامت تذکرات بهداشتی خواهند داشت. «و نقاب بین نمازگزاران توزیع می شود.

صدوقی گفت: 6 هزار خادم افتخاری، مشرفی و نذری موقت در ایام نوروز فعال و به صورت 24 ساعته در سه شیفت خدمت رسانی می کنند و چایخانه های مسجد نیز طبق پروتکل های بهداشتی غذای گرم را در غذاهای مختلف توزیع می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید