6 بوستان شهر کوم آماده اسکان زائران / افزایش سرویس های بهداشتی در اطراف مسیر جمکران


ساعت: 20:10
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815462

معاون شهردار کوم در خصوص افزایش خدمات بهداشتی در اطراف معابر منتهی به جمکران گفت: 6 بوستان فدک، امام رضا(ع)، چهار جمکران، مهدی و نیایش آماده اسکان زائران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، عباس ذاکرجان ظهر امروز در مراسم ستاد تأسیسات زیارتی و خدمات سیاحتی شهرداری کوم با اشاره به اینکه ستاد نوروزی امسال در اطراف مسجد مقدس جمکران و ورودی شهر مستقر است، اظهار کرد: امسال هشت کمیسیون. در ستاد زیارت شهرداری تشکیل شده است.
وی ادامه داد: برای اسکان زائران در ایام پایانی سال و نوروز 6 پارک فدک، امام رضا(ع)، پارکینگ چهار جمکران، مهدی و نیایش آماده شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری کوم با اشاره به اینکه از تمامی امکانات آتش نشانی استفاده شد، گفت: آتش نشانان زن و مرد در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران مستقر می شوند.
وی افزود: امسال انتظار داریم با توجه به دو سال کمتر حضور زائران نیمه شعبان در مسجدالحرام جمکران، امسال جمعیت بیشتری در این ایام به مسجد سفر کنند و تمام برنامه ما این است که بتوانیم به این زائران خدمت رسانی کنیم. “
ذاکرجان با اشاره به پیش بینی سالن های ورزشی برای این ایام گفت: کانکس ها و سالن های ورزشی در استان برای شرایط بحرانی آماده شده اند تا در مواقع نیاز بتوانند زائران را اسکان دهند.
وی گفت: در اطراف مسجد مقدس جمکران غرفه هایی تعبیه شده است تا نمازگزاران به راحتی وسایل مورد نیاز را تهیه کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری کوم با اشاره به اینکه آذین بندی شهری که اوج آن در نیمه شعبان است انجام شده است، گفت: یکی از مشکلات ما هر ساله در نیمه شعبان بحث است. خدمات بهداشتی.”
وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه نیمه شعبان در ایام نوروز است و شهرهای اطراف همکاری چشمگیری نداشتند، اما موفق شدیم بیش از صد سرویس بهداشتی را از شهرداری تهران و سپاه و ارتش استان بگیریم. .
ذاکرجان گفت: خدمات درمانی ما از 300 منبع در سال جاری به 424 منبع رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید