توزیع هزاران پرچم جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی/ استان میزبان توسط 4 گروه تبلیغی

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804548

حجت الاسلام رضایی گفت: در قالب پویش «پرچم افتخار» هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران بر درب منازل و مغازه ها در خراسان جنوبی نصب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری برنامه های دهه فجر گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی در داخل کشور است. و شرایط بین المللی.

وی افزود: با توجه به ایام الله از دهه فجر، تبیین و اجرای اقدامات انجام شده در این سال ها ضروری است، لذا در این راستا تبلیغات اسلامی برنامه های بسیاری آماده اجرا دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: پویش پرچم افتخار از جمله برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود و هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران بر درب منازل و مغازه ها نصب می شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه این اقدام در راستای دستور مقام معظم رهبری بوده است، گفت: در این راستا هزار پرچم در سطح استان توزیع می شود. آدرس پستی آنها را بفرستید.

وی گفت: مردم می توانند پرچم شماره 2 را برای ارسال عکس به سامانه 3000212 ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از پویش سرود افتخاری در استان خبر داد و افزود: این پویش به صورت فردی و گروهی قابل انجام است و افراد می توانند هر سرود انقلابی را که دوست دارند در منزل اجرا کنند و فیلم را از طریق سامانه به سامانه ارسال کنند. ارسال شماره 3. 3000212 برای ارسال بهترین فیلم ها انتخاب و از شبکه سه سیما نیز پخش خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، اجرای 600 برنامه قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با موضوع انقلاب، داستانی از دهه مبارک فجر، برگزاری سمینارهای قرآنی. سبک زندگی، دیدار و تجلیل از روحانیون پیشکسوت و اجرای سرودهای خیابانی در تمامی شهرها از این قبیل برنامه ها انتظار می رود.

وی به 500 سخنرانی در استان اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی این روزها میزبان چهار گروه تبلیغی استان کوم خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجرای 10 برنامه محوری در 10 مسجد، برگزاری نمایشگاه انقلاب در مدارس صدر و ایجاد کاروان قرآنی از دیگر برنامه ها است.

حجت الاسلام رضایی از برگزاری اعتکاف در استان خبر داد و گفت: اعتکاف با حداقل ظرفیت و رعایت نکات بهداشتی با مساجد مجتمع استان در اولویت است و در صورت استقبال مردم برای برگزاری در مساجد دیگر برنامه ریزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هشتک فعال در فضای مجازی نیز # _طلوع_43_نوید_ایران_قوی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید