توزیع 1310 پنل خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895819

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت توزیع پنل های خورشیدی در مناطق عشایری این استان را تشریح کرد و گفت: در سال 1401 برنامه ریزی برای توزیع 1310 پنل خورشیدی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمال محمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت توزیع پنل های خورشیدی گفت: شرکت های تولیدی در زمینه توزیع پنل های خورشیدی به عشایر با مشکل مواجه بوده اند اما قرار است بیش از 300 پنل خورشیدی تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو منطقه چرام و بویراحمد برای توزیع پنل های خورشیدی باقی مانده است، گفت: برای سال 1401 سهمیه ما حدود 1310 پنل خورشیدی است که برای توزیع بر اساس برنامه ریزی شده است. به انتخاب سازنده و با توجه به منطقه.

وی افزود: این پنل های خورشیدی حدود 100 وات هستند که در زمینه شارژ، موبایل، روشنایی کاربرد دارند و با نصب آسان نیز قابل حمل هستند.

معتمدی زاده گفت: سال گذشته هر دستگاه ده میلیون تومان قیمت داشت که یک میلیون تومان توسط عشایر و مابقی توسط وزارت نیرو پرداخت شد و در سال جدید قیمت جدیدی اعلام نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید