توسعه فضاهای آموزشی و درمانی شهرستان اردبیل در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

سید محمد اعتماد اعجازی از پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی بیمارستان های نجف زاده و سینا اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل این دو پروژه گام بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اردبیل برداشته می شود.

وی از برنامه ریزی برای ساخت 1000 کلاس درس در شهر اردبیل خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت خیرین، مشارکت های مردمی و اعتبارات ملی و استانی استفاده می شود.

سید محمد اعتماد اعجازی افزود: باید 300 کلاس درس در شهرستان توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان در مدت زمان مشخص ساخته شود و از زحمات خیرین در این حوزه قدردانی می شود.

وی تصریح کرد: طرح احداث کلاس های درس باقی مانده در نقاط مشخص شده منطقه یک و دو شهر اردبیل نیز توسط سایت تولیدی تدوین شده و در سفر رئیس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. و با اعتبارات سفر رئیس جمهور اجرا شود.

استاندار اردبیل گفت: در شهر اردبیل نیز اراضی بلاشک و نامناسب برای توسعه شناسایی و با همکاری نهادهای ذیربط هدف آنها مشخص می شود تا با رعایت موازین قانونی در فضاهای آموزشی ساخته شود. تولید این زمین ها

استاندار اردبیل گفت: در دو سال گذشته و با تلاش نیروهای حفاظت محیط زیست استان بیش از 90 تن گونه مهاجم کاراس از تالاب حفاظت شده نئور جمع آوری شد و ساماندهی این تالاب مبنای کار قرار گرفت. کار.

اعتماد اعجازی از آمادگی شهرستان اردبیل برای برگزاری انتخابات بزرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری بزرگ و با مشارکت حداکثری رویکرد اصلی در انتخابات است.

وی از اجرای طرح گردشگری سردابه از طریق تخصیص اعتبار خبر داد و گفت: این منطقه با توجه به ظرفیت آب گرم و گردشگری می تواند مانند خیر به قطب گردشگری تبدیل شود.

استاندار اردبیل بر صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و گاز در این شهرستان تاکید کرد و گفت: متناسب با مدیریت مصرف آب پروژه هایی در حال اجراست و لازم است همه در مصرف آب صرفه جویی کنند.

اعتماد اعجازی گفت: طرح غربالگری دیابت و فشار خون نیز در شهرستان آغاز شده است. وی تصریح کرد: سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان ساخته شده است اما سرانه زمین های ورزشی در شهرستان کم است بنابراین باید برای توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان اعتبارات لازم را تامین کنیم. استاندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از برگزاری یادواره های شهدای والامقام و تجلیل از خانواده های معظم شهدا طبق برنامه ریزی های انجام شده خبر داد و گفت: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی انجام می شود. با تمهیدات تعیین شده انجام شود.»

اعتماد اعجازی بیان کرد: شهرستان اردبیل رتبه نخست کشوری در حوزه پدافند غیر عامل را دارد. وی با اشاره به راه اندازی کمپین مردمی 20 هزار تومانی به عشق حضرت زینب(س)، گفت: مردم می توانند با مراجعه به درگاه رسمی پرداخت آنلاین به نشانی https://atabat.org/fa/forms/23 نسبت به پرداخت کمک کنند. و کمک های خود را به شماره 7272045 بانک سپه و شماره کارت 5071 4453 1070 5892 واریز کرده و در این امر معنوی و فرهنگی شرکت کنند.

استاندار اردبیل گفت: امسال سهم استان اردبیل برای مشارکت در بازسازی حرم امامین عطار(ع) در عراق حدود 16 میلیارد تومان است که پیش بینی می شود با مشارکت خیرین، مردم و محقق شود. مقامات


آیا این خبر مفید بود؟