ضرورت تکمیل ورزشگاه شهید شهپر/ توسعه فضاهای آموزشی در مناطق دوردست مورد توجه قرار گیرد


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876797

قناعت گفت: در بحث توسعه فضاهای آموزشی باید به مناطق دورافتاده توجه شود تا کاستی ها عادلانه توزیع شود و به نقاط محروم فشاری وارد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، جواد کنات امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: موفقیت در تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی، حضور سازنده ما در جهان اسلام و منطقه و برقراری عدالت در جهان همه در گرو تربیت مردم است. انقلابی است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت اساسی مهمترین عرصه دستاوردهای همه جانبه کشور در عرصه های مختلف است، افزود: اگر نظام آموزش و پرورش ما بتواند نسل جدید را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند. می توانیم به آرمان های نظام پی ببریم.

وی با تاکید بر اینکه آموزش باید جامعه را به سمت زندگی خوب سوق دهد، گفت: توسعه نیروی کار در تراز انقلاب اسلامی باید مهم ترین نتیجه و حاصل آموزش در آموزش و پرورش ما باشد.

قناعت گفت: اگر در این زمینه کمتر موفق بوده ایم باید برنامه ها و عملکرد خود را بررسی و ارزیابی کنیم و آسیب شناسی کنیم.

وی با اشاره به حدیث مولا علی (ع) و با مشاهده مثال زنبوری که گل شهد می مکد و در نهایت عسل تولید می کند، گفت: از آنجایی که تربیت ما بر اساس اسلام است، نتیجه آن باید جوانی باشد، دیندار باشید، متدین باشید. آزاده، سکولار، انقلابی و جهادی.

استاندار با تاکید بر اینکه سند تحول آموزش و پرورش چشم انداز روشن و افقی دارد، گفت: اگر عزم قوی و تلاش و پیگیری لازم انجام شود قطعاً می توانیم به این سند و نتایج آن دست یابیم. “از این بهره ببرید.

رضایت از شعار سال «تولید; وی با بیان اینکه دانش محوری، اشتغال زایی است، افزود: آموزش علاوه بر آموزش، تربیت، ایمان و دین، باید مبتنی بر دانش و فناوری نیز باشد.

وی اوقات فراغت دانش آموزان را فرصتی مناسب عنوان کرد و گفت: «هر دانش آموز یک مهارت» شعاری کلیدی و زیباست که باید به ویژه در تعطیلات تابستانی در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی؛ در گذشته ما افراد با مدرک فنی و کار و تجربه بیشتر کمتر داشتیم، اما یکی از آفت های تمدن این است که مدرک گرایی زیاد شده و افراد کم تجربه کم شده اند.

استاندار با اشاره به زیرساخت های آموزشی، ارزیابی از وضعیت آموزش و پرورش استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در بحث توسعه فضاهای آموزشی باید مناطق دورافتاده در نظر گرفته شود تا عدالت آموزشی رعایت شود و کاستی ها عادلانه توزیع شود. فشار بر محرومان است مناطق. نباشید.

قناعت همچنین به مشکلات موجود در ورزشگاه شهید شهپر اشاره کرد و گفت: شروع پروژه در سال 92 و توقف آن به هیچ وجه خوشایند نیست، بنابراین باید از محل کمک هزینه سفر یا در قالب بازدید دوم اعتبار لازم تامین شود. مصوبات رئیس جمهور استان «برنامه ریزی تکمیل این ورزشگاه.

وی خاطرنشان کرد: جلسه ویژه ای با حضور دستگاه های مسئول برای بررسی مشکل کمبود فضای آموزشی در مناطق مسکونی مهر و حاشیه شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید