توصیه یحیی برای دربی؛ این بازیکن را بازی کنید

توصیه یحیی برای دربی؛  این بازیکن را بازی کنید

محسن سیدی درباره پیروزی دوم پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: شاهد بازی خود و یک طرفه پرسپولیس بودیم. پرسپولیس بعد از بازی با صنعت نفت که روز چندان خوبی را سپری نکرد با تغییراتی که برای این بازی ایجاد کرد عملکرد خوبی داشت. مشخص بود که پرسپولیس بعد از شکست هفته گذشته از نظر روحی و جسمی به خوبی ریکاوری کرده است. نفت مسجد سلیمان در زمین پرآب کار بسیار سختی داشت – تکنیک علامت تجاری او امروز در هیچ چیز دیده نمی شد.
وی در خصوص تغییرات خط دفاعی پرسپولیس گفت: زمانی که ترکیب تیم ها تغییر می کند و بازیکنان از تیم جدا می شوند، بازگشت به شرایط و ایده آل های قبلی زمان می برد. بعد از تغییرات متوالی در خط دفاعی پرسپولیس، بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در 20 بازی 7-6 گل زد اما الان هر بازی حداقل یک بار باز می شود. با این حال اگرچه او همچنان در خط حمله کار می کند اما در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در فاز هجومی مقتدرانه عمل کرد و موقعیت خوبی ایجاد کرد.

سیدی در خصوص بازی دربی پنجشنبه 26 اسفند گفت: پرسپولیس مساوی نیست و تیم باید 3 امتیاز را بگیرد. پیروزی در دربی می تواند شانس مجدد قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد چرا که استقلالی ها در صورت شکست باید برای حفظ فرم کامل خود تا پایان لیگ تلاش کنند.

وی افزود: در مجموع بازنده دربی مدت زیادی تحت فشار خواهد بود و پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل استقلال یک ضربه مضاعف نشان خواهد داد ضمن اینکه فاصله خود را با این تیم کاهش داده و تمرکز تیم را برای ادامه مسابقات کاهش می دهد. این مسابقه قطعا بیش از 3 امتیاز قیمت دارد اما سوال واضح این است که اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان شود باید دربی را ببرد.

سرمربی سابق دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه گل محمدی باید برای حامد لک بازی کند یا احمد گوهری گفت: گوهری می تواند از پس گل پرسپولیس در دربی بربیاید. گوهری دو بار برای پرسپولیس بازی کرده و مدت زیادی در لیگ برتر بوده و دروازه بان بی تجربه ای نیست. معمولا می گویند تیم برنده نباید شرکت کند اما این قاعده نیست و بسته به کادر فنی ممکن است این نگرش تغییر کند. همه دروازه بان های بزرگ روزی برای اولین بار در بازی های بزرگ بازی کردند و گوهر بازی در دربی نباید چیز عجیبی باشد. از طرفی بازی حامد لاک در دربی هم نکات مثبت خود را دارد اما به نظرم ایرادی ندارد که سایر دروازه بان ها در این دیدار فرصت حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید