توضیحات جدید پلیس در مورد سرقت بزرگ در تهران

توضیحات جدید پلیس در مورد سرقت بزرگ در تهران

ساعاتی پیش دو نفر از متهمان اصلی بزرگترین سرقت قرن کشور توسط پلیس کشور بازگردانده شدند.

پلیس دو نفر از مظنونان اصلی سرقت از گاوصندوق یکی از شعب بانک ملی تهران را که پس از ارتکاب جنایت با استفاده از اقدامات فنی پلیسی در یکی از کشورها به خارج از کشور متواری شده بودند، شناسایی کرد. -روند قضایی- دیپلماتیک صبح امروز به کشور بازگردانده شدند.

توضیحات جدید پلیس در مورد سرقت بزرگ در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گروهبان هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل فراجهه ضمن اعلام خبر استرداد سارقان گاوصندوق بانک ملی در خیابان دانشگاه تهران از کشور ترکیه، به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و اظهار داشت: سارقان حرفه ای که وارد شدند. بانک ملی در تعطیلات نیمه خرداد ماه امسال، شعبه این دانشگاه در پایتخت مستقر شد و پس از تخریب بخشی از گاوصندوق ها، محتویات آن به سرقت رفت، شب گذشته به کشور بازگردانده شد.

وی با اشاره به صدور اخطار قرمز برای متهم در کوتاه ترین زمان ممکن افزود: با همکاری خوب قوه قضائیه و وزارت امور خارجه با استفاده از ظرفیت موجود در بانک های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با بررسی های انجام شده در خارج، مشخص شد که متهمان در ترکیه زندگی می کنند.

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از صدور اخطار قرمز برای متهمان و ابلاغ به کشورهای عضو اینترپل، دستگاه قضایی پلیس این کشور محدودیت‌های شدیدی را برای آنها ایجاد کرد. .

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش افسران پلیس بین الملل فراجه برای ردیابی این متهمان و همچنین تعقیب آنها در مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: متهمان با کمک پلیس ترکیه از طریق فرودگاه به کشور بازگشته اند. فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدگی به پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید