توضیحات پلیس در مورد تیراندازی اشتباه به زن/راننده خودرو، اخطار کارمندان را رعایت نکرد

ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782216

فرمانده انتظامی اهواز درباره تیراندازی پلیس که در آن یک شهروند اهوازی کشته شد، توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب; سرهنگ محسن دالوند شنبه شب گفت: با اعلام یک سرقت مسلحانه در مهرماه گذشته در منطقه مهدیس اهواز، پلیس در اسرع وقت محل را ترک کرد.

وی افزود: این سرقت ساعت 11 صبح روز جمعه 9 مهرماه توسط زنی در کلانتری 23 اهواز توسط اهالی یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ شیشه دودی انجام و تمامی طلاهای وی به سرقت رفت.

وی افزود: پلیس در بازرسی از صحنه و مصاحبه با مالباختا و تایید سرقت مسلحانه توسط اهالی پژو پارس سفید شد.

وی گفت: با مشاهده یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با شیشه های دودی که دقیقاً شبیه خودروی سارقان بود، پلیس بلافاصله به محل اعزام شد. راننده خودرو به محض مشاهده گشت پلیس از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران پلیس آگاهی به راننده خودرو هشدار داده و اخطار را متوقف کردند اما متاسفانه راننده به تذکر پلیس توجهی نکرد.

وی افزود: بر اساس قانون بکارگیری سلاح، ماموران پلیس اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما راننده پژو پارس نه تنها متوقف نشد بلکه بر سرعت خود نیز افزود.

سرهنگ دالوند افزود: پس از حدود یک کیلومتر و به دلیل تیراندازی ماموران پلیس، خودرو متوقف شد.

سرهنگ دالوند گفت: در بررسی ها مشخص شد متأسفانه خانمی در صندلی عقب که همسر راننده بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و چند روز بعد در حالت کما جان باخت.

فرمانده انتظامی اهواز با ابراز تاسف و تاسف برای خانواده این فرد اذعان داشت: وضعیت در حال بررسی است و نتیجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید