توطئه آمریکا برای اخراج رهبران داعش از زندان های عراق


ساعت: 04:50
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808240

یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون عراق از توطئه بین المللی به رهبری آمریکا برای اخراج سرکردگان گروه تروریستی داعش از زندان های عراق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از المعلومه، یکی از اعضای ائتلاف دولت قانون از طرح خطرناک آمریکا برای حمله به زندان های عراق به منظور فرار و قاچاق سرکردگان گروه تروریستی داعش خبر داد.

عارف الحمامی گفت: طرح حمله به زندان های عراق به ویژه زندان های استان الانبار و فرار از سرکردگان گروه تروریستی داعش در چارچوب طرح های بین المللی به رهبری آمریکا و اجرای احزاب سیاسی داخلی اجرا می شود. .

وی افزود: آمریکا و متحدانش در داخل کشور حملات گروه های تروریستی را برای حمله به نیروهای امنیتی و امنیتی داخلی انجام می دهند و با این حملات به بسیج مردمی می پردازند تا در نبردهای بیرونی شرکت کنند و از امنیت داخلی کشور جلوگیری کنند. “

عضو ائتلاف دولت قانون گفت: قیام مردمی و دستگاه های امنیتی با همه این نقشه های شوم مخالفت کرده و برای برقراری امنیت در کشور و مرزهای آن و جلوگیری از هرگونه حمله تروریستی و فرار و قاچاق اقدام کرده اند. رهبران داعش از زندان های عراق، به ویژه زندان های رمادی، «آنها این کار را خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید