توطئه دشمن به دلیل اقتدار ملت ایران / نیاز به مقاومت و حضور صحنه ای برای بقای انقلاب اسلامی


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807888

یکی از اعضای شورای تشخیص مقتضیات با بیان اینکه اقتدار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: اینکه همیشه در کنگره آمریکا و انگلیس از ایران نام برده می شود و توطئه های مختلفی را طراحی می کنند به دلیل اقتدار است. مردم ایران.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حسین مظفر امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان گفت: 43 سال پیش انقلابی در گوشه ای از جهان به نام انقلاب اسلامی در ایران رخ داد که هیچکس باور نمی کرد این انقلاب رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: دو قدرت شرقی و غربی مانند قیچی تلاش کردند تا ریشه دین را قطع کنند، اما با بی ایمانی خود انقلابی در گوشه ای از جهان به نام ایران، خدا، معنویت و اخلاق رخ داد و یأس و ناامیدی ایجاد کرد. از دشمنان به حیات سیاسی و اجتماعی جهان تبدیل شده است.

مظفر افزود: انقلاب اسلامی ایران از نظر خاستگاه، انگیزه، سیره و کیفیت با همه انقلاب های جهان متفاوت است.

یکی از اعضای شورای تشخیص گفت: انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های جهان متفاوت است. وی انگیزه انقلاب اسلامی ایران را الهی، وحیانی و قرآنی دانست. و آنها اینگونه هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مختص قشر خاصی نیست، گفت: سایر انقلاب های دنیا طبقاتی، صنفی و مربوط به طبقات مختلف و خاص هستند اما انقلاب اسلامی ایران متعلق به اقشار مختلف مردم بود. .

مظفر با بیان اینکه تفاوت بعدی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا این است که ما سلاح پیروزی را در اختیار نداشتیم، ادامه داد: گروه ها با سلاح پیروز نشدند، اما با انقلاب ایران، انقلاب فرهنگی با گفتمان ادیان و روایات، تبلیغات امام خمینی (ره) که در ذهن و روح مردم شکل گرفت.

وی افزود: در آن زمان ما سرباز و پادگان، توپ، تانک و مسلسل نداشتیم و به همین دلیل نه شاه و نه آمریکا به پیروزی انقلاب ایران اعتقاد نداشتند. فریاد زد و تو را سرزنش کرد که با آن زور شکست خوردی.

مظفر ادامه داد: رئیس وقت سیا گفته بود ما هم قدرت داریم و هم اسلحه، اما باور نمی کردیم که یک رهبر با اینکه 14 سال سن دارد می تواند مردم را مانند آتشفشان هدایت کند و رژیم شاه را به سمت خود بکشاند. زانو.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات مختلف دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و بیش از یک میلیارد دلار خسارت به کشور ما وارد کردند. همه منابع و زیرساخت ها از بین رفتند: «هیچ تحریم و تهدیدی وجود نداشت، کشور ما در چنین وضعیتی نبود.

وی افزود: البته بخشی از عقب ماندگی ها و زیان ها ناشی از بی کفایتی برخی مدیران و سوء تفاهم و نگاه آنها به غرب و خارج از کشور است که نمی توانند حکمرانی مناسبی داشته باشند، اما بخش مهمی از آسیب ها و ناکارآمدی ها ناشی از آن است. تحریم ها و تهدیدهای سیستمی.» این استکبار است.

مظفر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تهدیدها و تحریم ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، گفت: یکی از دستاوردها سرنگونی نظام شاهنشاهی است که کار کوچکی نبود و مردم با دست خالی در مقابل رژیم مقتدر شاهنشاهی ایستادند. ” از ایالات متحده.

وی تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی را دستاورد بعدی دانست و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی مانند یک سکه بود که یک روی آن رو به بهشت ​​بود و از معنویت و نشاط بهره مند بود و روی دیگر آن رو به زمین و مردم بود. یک نظام است و در واقع این نظام دو رکن جمهوری و اسلام دارد.

یکی از اعضای شورای تشخیص، ایجاد نظام ولایی مبتنی بر ولایت فقیه را دستاورد بعدی انقلاب عنوان کرد و افزود: این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دستاورد بعدی انقلاب استقلال بود، گفت: کشور ما وابسته به آمریکا بود که می خواست قربانی شرق شود اما پیروزی انقلاب اسلامی به ما استقلال داد و وابستگی ما را نجات داد.

مظفر با بیان اینکه اقتدار یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: به دلیل این اقتدار، بسیاری با ما دشمن هستند و به محض اینکه نام ایران در کنگره آمریکا و انگلیس برده می شود، انواع توطئه ها را برای ملت طراحی می کنند. اقتدار.» اینجا ایران است.

وی افزود: دشمنان ما به عرصه اقتصادی ضربه می زنند اما در عین حال ما قدرت کمی داریم و فشار اقتصادی نباید قدرت ما را خدشه دار کند زیرا مردم ایران بالای بمب اتمی مقابل آمریکا ایستاده اند.

مظفر با بیان اینکه استقامت، پایداری و حضور در صحنه یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ایستادگی و حضور امروز ملت ایران در جهان نمونه است چرا که در آموزه های اسلامی ما جاهل و منزوی نداریم. او باید هوشیار باشد و غفلت نکند.

وی گفت: خوشبختانه ملت ایران نیز هوشیار و هوشیار است و امام راحل فرمودند ملت ایران در اوایل اسلام از امت پیامبر(ص) بالاتر است.

یکی از اعضای شورای تشخیص گفت: خوشبختانه جمهوری ما کم نیست و میزان مشارکت در انتخابات ایران بیشتر از آمریکا، انگلیس و فرانسه است.

او گفت: «ما هنوز به وضعیت گذشته نیاز داریم. یکی از آن نیازها حضور و مشارکت مردم در صحنه است.

مظفر با بیان اینکه نیاز بعدی حمایت از ولایت فقیه است، گفت: ولی فقیه ریسمان انقلاب است، بنابراین مانند زمان انقلاب نباید از ولایت فقیه دست بکشیم. امام راحل

وی با بیان اینکه مدیریت زمان رهبر معظم انقلاب بسیار دشوارتر از زمان امام خمینی(ره) بود، تصریح کرد: مدیریت زمان حضرت علی(ع) از زمان پیامبر(ص) دشوارتر بود. ) .ع ) الهی اسیر است .

مظفر با بیان اینکه شیعیان مانند پرنده ای دو بال هستند، گفت: یک بال آن سرخ به رنگ شهادت و عاشورا است که به معنای استقامت، صبر و شهادت است و بال دیگر سبز و به معنای زنده نگه داشتن انتظارها و امیدها برای آینده روشن است. مردم ایران

وی افزود: این دو بال انقلاب اسلامی را زنده خواهد کرد و در این راستا راهی برای پایداری، مقاومت و حضور در صحنه نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید