بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت میسر است/دشمن دیگر نمی تواند پاسخ دهد


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840132

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بقای عزتمندانه ملت ها در سایه تداوم مقاومت میسر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ سپاه محمد رسول الله در سالروز آزادسازی هرمشهر در حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: شهدا مایه افتخار و سربلندی هستند و راه آنها باید ادامه یابد.

وی گفت: امروز در کنار ملکوت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی هستیم. بسیجیان در سخت ترین برهه تاریخ و در زمان تهاجم صدام به عنوان مظهر شیطان در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و امام را در میدان جنگ جهانی تنها گذاشتند، «شما تسلیم نشدید و به عهد خود وفا کردید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بادجی ها در عملیات های مختلف حفاظت مقدس خوش درخشیدند. تنها نباشید و حادثه تلخ عاشورا را تکرار نکنید، تاریخ نمایش و همایش دلنشین بسیجیان ثبت خواهد شد.

سلامی با بیان اینکه مردمی که استقامت دارند تاریخ ساز هستند، خطاب به بسیجیان گفت: ملت ها باید همیشه برای بقای عزتمندانه بدرخشند. ترسیم چهره درخشان عزت و عزت برای یک ملت، نیاز به مقاومت است. ملت بزرگ ایران درسی فراموش نشدنی برای دشمنان است «و همچنان در صحنه حضور دارند.

وی خطاب به بسیجیان گفت: «شما در راه خدا جنگیدید و از سرزنش کسی که شما را متهم می کند نمی ترسید. هر جا دشمن ظاهر شد چه در عرصه نظامی و چه در عرصه دفاعی و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس او را شکست دادید، اما شکوه شما محدود به پاسداری مقدس نبود، پس از پاسداشت مقدس در همه عرصه ها بر دشمن پیروز شدید.

سلامی افزود: کافی است یک نقطه ضعف را برطرف کنیم. ملت ایران از دشمنان خود درس های فراموش نشدنی گرفته است و می داند که استقلال و عظمت و عزت ما در گرو ماندن در صحنه دفاع از نظام و انقلاب است.

وی به دشمنی استکبار جهانی و صهیونیسم با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن همیشه مانند گرگ گرسنه است و توهمات و خیالات خود را رسانه ای می کند. وی بر این باور است که ملت به ندای او و دروغ و شایعات او پاسخ خواهند داد: «او هنوز ملت ایران را نشناخته است، زیرا همواره توهمات و دروغ های دشمن را خنثی کرده است، کاخ سفید از توطئه علیه ملت ایران دست برنداشته است. از سوی دیگر، ملت ایران در هر زمان در 43 سال گذشته همواره این توطئه ها را خنثی کرده است و در حالی که امروز قوی تر و قدرتمندتر از همیشه هستیم، دشمن را چه در فرار از افغانستان و چه در حال افول کامل می بینیم. شکست آن در یمن و فرار تدریجی آن از عراق را دیدیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عین حال شاهد ظهور عظیم اسلام و تأثیری که انقلاب عظیم و شکوهمند ما در جهان اسلام داشته است، هستیم. انقلاب اسلامی دشمن را خسته و از پا درآورده است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: شما را در بلایای طبیعی دیده‌ایم و بیماری‌های قلبی را کنترل می‌کنید و معیشت مردم مسلمان ما را حفظ می‌کنید. شما لشکر پیامبر هستید، پایگاه های مقاومت را به پناهگاه امن و امن مردم تبدیل کنید. حتماً به کمک مردم بشتابید «شما در شرایط سخت اولین نفر بودید، امروز باید در شرایط اقتصادی کشور به مردم کمک کنید و پایگاه ها را به پایگاه کمک تبدیل کنید. مسلمانان در سراسر جهان در حیاط الاکسا.

بر اساس این گزارش، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) آماده حضور نوازندگان انقلابی حضور یافتند. از فرماندهان عالی رتبه سپاه

در این مراسم که با تظاهرات مختلف بسیجیان همراه بود، حدود 50 هزار نفر از گردان های مختلف بسیج حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید