توطئه های نافرجام دشمن برای آشوب در ایران


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912163

دشمنان داخلی و خارجی نظام همه برنامه های خود را برای پیگیری و اجرای تغییر سه مرحله ای باورها، افکار و رفتارها انجام می دهند که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ختم می شود تا پایان انقلاب و انقلاب را جشن بگیرند. جمهوری اسلامی، اما حضور مردم انقلابی در صحنه نشان داد که این تصورات نادرست است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حدود دو ماه از آغاز ناآرامی ها در ایران می گذرد، قیام هایی که زوایای پنهان آن توسط دشمنان طراحی شده و همچنان ادامه دارد و تمام حکومت جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.

بارها در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب شاهد تلاش های دشمنان برای تحقق اهداف جنگ نرم بوده ایم که همگی به نوعی سناریوی تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و امروز نیز همین سناریو را نشان می دهد. در کشور بازنگری شده است.

دشمنان داخلی و خارجی نظام همه برنامه های خود را برای پیگیری و اجرای تحول سه مرحله ای باور، اندیشه و رفتار انجام می دهند که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی برای جشن پایان انقلاب ختم می شود. و جمهوری اسلامی، اما اینها خیالی بیش نیست

دشمن با کشاندن جنگ به مرزهای ایران، تقویت و حمایت از گروهک های تروریستی و انجام عملیات تروریستی در شاهچراغ ایذه و نیز کشتار جوانان بسیجی و عوامل امنیتی، آتش زدن مساجد و قرآن کریم و هتک حرمت پرچم کشور، به دنبال آن است. ایجاد بلاتکلیفی در داخل کشور وجود دارد تا بتوان حکومت را از دست دولت خارج کرد، کاری که تاکنون نتوانسته اند انجام دهند.

در این راستا دستگاه های اجرایی نیز کم کاری نکرده اند در خصوص حملات تروریستی در ایذه، اصفهان و مشهد، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای این حملات شوم تروریستی را به شدت محکوم کرد و گفت: بدون شک سکوت عمدی حامیان خارجی آشوب و خشونت در ایران در برابر بدیهی ترین عملیات تروریستی در چندین شهر ایران، عواقبی جز تشویق تروریست ها و تقویت تروریسم در منطقه قاتی ندارد. در واقع کشتارهای کور تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و مشهد که پس از حمله مشابه اخیر به نمازگزاران و زائران حرم حضرت شاهچراغ شیراز رخ داد، همچنان مهر تاییدی بر چگونگی دشمنان و مخالفان مقدس است. نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگ ایران، ماهیت جنایتکار خود را پشت نقاب دروغین دلسوزی به مردم و فرزندان این کشور پنهان می کنند.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور نیز در این باره گفت: «آنها در تحریم‌های اقتصادی علیه ایران شکست خورده‌اند، به دنبال اجرای پروژه ناامنی در ایران هستند تا با بستن بازارها، بدون سرمایه‌گذاری، به هدف خود برسند. در ایران و به تجارت نکردن، که تحریم اقتصادی علیه ایران است.”

وی همچنین به حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ شیراز و همچنین حوادث اخیر اصفهان و مشهد اشاره کرد و گفت: وقتی این حوادث رخ می دهد از خود می پرسند ایران سوریه می شود یا لبنان؟ به آنها که کورکورانه می خوانند، بدانید که نه تنها ایران سوریه و لبنان نمی شود، بلکه ایران سوریه، لبنان و خود ایران را که بیش از 40 سال است آزاد می کند، آزاد کرد و شما را از همه این مناطق نیز بیرون خواهد برد. در کنار این قدرت نظامی، اقتصاد کشور را هم درست می کند».

با توجه به رویکرد دشمن می توان فهمید که اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر نقشه های دشمن برای پایان انقلاب است، اما باید بدانند که کشور ما قبل و بعد از انقلاب اسلامی شاهد حوادث ناگوار زیادی بوده است. این حوادث بیدارتر می شود و در برابر همه جهانخواران با تمام قوا می ایستند.

دیدگاهتان را بنویسید