حماسه روز هشتم مردم تبریز آب به آتش آشوب ها و توطئه ها ریختند.

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796104

حجت الاسلام سرایی با اشاره به هوشمندی مردم تبریز و آذربایجان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: توهم دشمنان اسلام را نابود کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، جمعی از طلاب، اساتید و روحانیون حوزه های علمیه تبریز در آستانه حماسه تاریخی 18 دی ماه گرد هم آمدند.

حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی از جمله حاضران در این جلسه در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون هوشمندی نظام اسلامی و بصیرت مردم است، افزود: یکی وی با اقتدار و عزت با توطئه های بیشمار دشمن و استکبار جهانی مقابله کرده و با وجود چالش های فراوان به این کار ادامه می دهد.

وی رسالت طلاب، اساتید و روحانیون حوزوی را مهم و حیاتی خواند و گفت: در قیام سال 1367 همه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی به میدان آمدند و هوشیاری امت اسلامی آگاه و بصیر اسلامی با درایت. و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توطئه ها انجام شد.

حجت الاسلام سرایی به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در اغتشاشات مختلف پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: آنان افکار دشمنان را نادیده گرفتند.

مسئول نمایندگی سپاه عاشورا با اشاره به هوشمندی مردم تبریز و آذربایجان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: آن بزرگوار همه امیدها و آرزوهای واهی دشمنان اسلام را از بین برده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید