توقف فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین + جزئیات

توقف فروش اینترنتی بلیط اتوبوس اربعین + جزئیات

روز جدید : معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از توقف فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین و لغو تخفیف 50 درصدی بلیت خبر داد.

حمیدرضا شهرکی گفت: تخفیف 50 درصدی بلیت اتوبوس با توجه به شرایط تغییر کرده و در شرایط فعلی با توجه به حجم زیاد زائران برگشتی، قیمت بلیت اتوبوس بر اساس لیست قیمت هایی است که در مراکز مرزی منتشر می شود. محاسبه خواهد شد.

شهرکی درباره نحوه خرید بلیت اتوبوس نیز گفت: در شرایط پیک تقاضا در صورت وجود سوال در خصوص صدور بلیت تاخیر در سرویس دهی وجود دارد.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: فروش بلیت به صورت اینترنتی در مواقع عدم ازدحام انجام می شود، اما اکنون که در اوج بازگشت زائران قرار داریم، مقرر شده بلیت اتوبوس به صورت حضوری و با همراهی به فروش برسد. کارت خوان.» دریافت شود تا مسافران رسید رسمی داشته باشند.

شهرکی گفت: شرایط خرید اینترنتی بلیت از مرزها آماده نیست و فقط سامانه 2000141 را برای زائران اعلام کردیم تا اعلام کنند از کدام مرز وارد کشور می شوند تا بتوانیم به آنها خدمات رسانی کنیم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 35 درصد از مسافران ورودی به کشور با وسایل حمل و نقل عمومی جابجا می شوند و در حال حاضر 450 تا 500 اتوبوس در پایانه برکت برای جابجایی زائران تردد می کنند. حضور پیدا کرده و مسافران را سوار می کنند، همزمان اتوبوس های دیگری بر اساس تماس های انجام شده وارد ترمینال برکت می شوند.

شهرکی افزود: تاکنون بیش از 30 هزار نفر از پایانه برکت با وسایل نقلیه عمومی تردد کرده اند و مشکل خاصی در خصوص خدمات رسانی در این قسمت گزارش نشده است و تنها در برخی مقاصد تاخیر یک ساعته تا رسیدن اتوبوس گزارش شده است.

وی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه، از ابتدای انتقال زائران حسینی به مرزها، 801 هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده و 31 هزار خدمات ارائه شده است که از این تعداد، سهم اتوبوس هاست. 91 درصد، وانت 7 درصد و سهم سفر با شماره عمومی 2 درصد است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: نرخ بلیت نیز بر اساس قیمت هایی است که ابلاغ شده است اما قیمت حمل و نقل عمومی تاکنون 100 درصد افزایش داشته است.

شهرکی گفت: از هر استان 5 نماینده در سکوهای مسافربری و دستگاه های نظارتی حضور دارند تا اضافه شارژ نشود. در صورت سوء استفاده از این موضوع، مسافران می توانند در محل یا پس از رسیدن به مقصد در سامانه 141 شکایت کنند و به شکایات آنها رسیدگی و وجه اضافی مسترد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید