تولید بر اساس علم و اصول به صادرات کمک می کند / رفع مشکلات اشتغال در کشور با تبیین شعار سال


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817384

حسین جلالی گفت: تولید بر اساس علم، اصول و منطق است که قوی، مرتبط و بین المللی است و این تولید به صادرات نیز کمک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به شعار سال 1401 مقام معظم رهبری با عنوان «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال» گفت: مقام معظم رهبری در آغاز قرن جدید بیاناتی را بیان کردند که سرشار از امید و مژده به آینده بود.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به گفته ولی امر مسلمین رضایت از دولت سیزدهم و اینکه این دولت دولتی موثر، مردمی و موفق باشد بسیار مهم است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از جملاتی که در پیام نوروزی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آمده بود این بود که در عرصه های مختلف از جمله انتخابات، کنترل ویروس کرونا، ارسال ماهواره به فضا دستاوردهای بزرگی کسب کرده ایم. جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

وی گفت: معیشت و زندگی سخت مردم از جمله مشکلاتی بود که مقام معظم رهبری را آزرده خاطر کرد و اظهار امیدواری کرد دولت در سال جدید به فکر مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه چند سالی است که رهبر فرزانه انقلاب در امور اقتصادی شعار سال را مطرح می کنند، گفت: یکی از ارکان مهم اقتصاد تولید و امسال دانش است. مبنا و اشتغال را بیان می کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث دانش بنیان در این خصوص مطرح شد؛ زیرا ارتباط صنعت و دانشگاه و از سوی دیگر تولید و دانشگاه بسیار ضعیف است و باید این ارتباط بین دانشگاه، صنعت و تولید برقرار شود و در میدان ظاهر شود.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه جایگاه بسیار مهمی است و نیروهای خلاق و مبتکر زیادی در دانشگاه ظهور می کنند، اما از این ظرفیت استفاده نمی شود و باید شعار امسال در این دانشگاه گنجانده شود. چرخه اقتصادی.”

وی گفت: زمانی که تولید ما مبتنی بر دانش باشد. یعنی این تولید مبتنی بر علم، اصول و منطق است که قوی، مرتبط و بین المللی است و این تولید به صادرات نیز کمک می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تاکید بر اینکه تولید باید مبتنی بر دانش باشد تا بتوان بین علم، صنعت و دانشگاه پیوند برقرار کرد، گفت: علاوه بر این، تولید امسال باید بر اساس تولد اشتغال باشد که به این معناست. تولید علاوه بر دانش بنیان، سرمایه گذاری و مرتبط بودن باید ایجاد اشتغال کند تا مشکلات اشتغال حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید