تولید خوک هوشمند در کشور انجام می شود


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896050

رئیس پژوهش و فناوری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: فرآیند ایجاد پیگ هوشمند برای اولین بار در کشور انجام می شود و با امضای این تفاهم نامه شرکت دانش بنیان «صنعت کاران الکترونیک مراغه» متعهد است در اسرع وقت یک پیگ هوشمند، یک نشتی یاب و ردیاب شاخه ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، ارسلان رحیمی، مدیرعامل این شرکت در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه ردیابی هوشمند برای نگهداری و بهره برداری از خطوط لوله نفت ضروری است، گفت: در حال حاضر ردیابی هوشمند تولید و در کشور ساخته شود.این کار انجام نشده است و امیدواریم با تفاهم نامه امضا شده فناوری ایجاد پیگ هوشمند، نشت یاب و انشعاب در اختیار کارشناسان داخلی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از توان شرکت های دانش بنیان، در گروه خط لوله و مخابرات نفت ایران، تلاش کرده ایم تا بومی سازی ردیابی هوشمند خطوط لوله نفت را با استفاده از توان دانش بومی اجرا کنیم. شرکت های مستقر.” “

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران یادآور شد: توان و تخصص مهندسان داخلی انکارناپذیر است و با اعتماد به دانش ایرانی می توان کشور را از فناوری وارداتی رها کرد.

سید علیرضا حسینی نسب، رئیس اداره تحقیقات و فناوری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: مراحل ایجاد خوک هوشمند برای اولین بار و با امضای این تفاهم نامه در کشور انجام می شود. شرکت دانش “صنعتیان الکترونیک مراغه” متعهد شده است که پیگ.هوشمند، نشت یاب و شعبه یاب را در اسرع وقت به اتمام برساند.

وی افزود: این تفاهم نامه یک مطالعه است و شرکت دانش بنیان مذکور پس از تایید و اطمینان از تخصص در تولید خوک هوشمند برای امضای تفاهم نامه انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید