تکرار مضحک وعده سقوط نظام اسلامی از دست دشمنان ناشی از توهم آنان نسبت به مردم ایران است.


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843945

رضایی گفت: مشکل اصلی و اساسی دشمنان عدم شناخت صحیح آنها از مردم ایران است. در واقع تصویر آنها از مردم ایران کاریکاتوری و غیرواقعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به توهمات دشمنان از سقوط جمهوری اسلامی به یزدان گفت: دشمنان مردم ایران از در همان ابتدای انقلاب اسلامی، امیدوارم سقوط جمهوری اسلامی بودند و واقعاً فکر می کردند این نظام دوام نخواهد داشت.

وی افزود: امروز که بیش از چهار دهه از عمر نظام اسلامی می گذرد، هنوز این توهم را دارند که می توانند نظام جمهوری اسلامی را براندازند و به تنهایی بر کشور مسلط شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره علت این توهمات گفت: مشکل اصلی دشمنان عدم شناخت صحیح آنها از مردم ایران است. در واقع تصویر آنها از مردم ایران کاریکاتوری و غیرواقعی است.

رضایی خاطرنشان کرد: منشأ این نوع موضع گیری کارمندان دولت های متخاصم جمهوری اسلامی نصایح مردمی است که این افراد برای سرنگونی و براندازی نظام اسلامی برای قیام این دولت ها و کسب پول به آنها وعده می دهند. و بودجه

وی افزود: در حالی که هیچ کدام – چه کارمندان دولت های دشمن و چه کسانی که به آنها توصیه می کنند – شناخت درستی از مردم ایران ندارند و محاسبات آنها برای ایران و مردم ایران پر از توهم است.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: نمی توان انکار کرد که امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد و حتی در برخی موارد جدی است. اما این به معنای ناکارآمدی جمهوری اسلامی یا مردمی که در حال کناره گیری از نظام هستند نیست.

رضایی تصریح کرد: عموم مردم به وضوح می دانند که ریشه مشکلات در کوتاهی برخی از مسئولان است و انتقاد آنها نیز ارائه نادرست مسئولان و کوتاهی آنها در برخورد با مشکلات کشور است.

وی گفت: البته پیشرفت شگرف ایران اسلامی در چهار دهه اخیر واقعیتی است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند و این واقعیت قابل چشم پوشی نیست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: بنابراین با پاسخگویی به تحولات یکسان در عرصه های مختلف می توان با تلاش و کوشش بیشتر مشکلات و کاستی های موجود را برطرف کرد و امید دشمنان را بیش از پیش ناامید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید