دشمنان نظام در توهم ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی هستند


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913699

هیئت مدیره انجمن گلیمیان تهران با صدور بیانیه ای مواضع خود را در خصوص اغتشاشات و اغتشاشات اخیر در کشور تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیئت مدیره انجمن گلیمیان تهران با صدور بیانیه ای مواضع خود را در خصوص اغتشاشات و اغتشاشات اخیر در کشور تشریح کرد.

در توضیح این بیانیه آمده است: «با محکومیت ناآرامی‌های اخیر در کشور که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان و خسارات مالی فراوان به کشور شد، اعلام می‌کنیم که جامعه کلیمیان ایران همواره تابع و مطیع مقام معظم رهبری است و ایشان نیز مانند هموطنان خود در خط مقدم برخورد با اخلال گران نظم و امنیت بوده و اعلام می داریم که دشمنان نظام در این توهم هستند که در حال ایجاد ناامنی هستند. جمهوری اسلامی با تلاش برای وحدت مردم .

در روزهای گذشته حوادث و حوادث ناگواری در کشور عزیزمان رخ داد که دل همه عاشقان و وفاداران به ایران و نظام مقدس اسلامی را به درد آورد.

انجمن کلیمیان تهران ضمن تسلیت به بازماندگان این اغتشاشات، از همه هموطنان عزیز تقاضا دارد پس از بازکردن فضای گفتگو توسط مسئولین محترم کشور از دو قطبی شدن کشور پرهیز کرده و در فضایی آرام نسبت به بررسی کاستی ها اقدام نمایند. پیمودن این مسیر به نفع همه است. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتحاد مردم، ایجاد آرامش، امنیت و شادی در کشور عزیزمان باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید