تکلیف جدایی طلبان تیم استقلال مشخص شد

تکلیف جدایی طلبان تیم استقلال مشخص شد

طبق اعلام کمیته انضباطی فیفا، باشگاه استقلال باید معوقات آندره آ استراماچونی و جریمه عدم پرداخت را تا 21 فروردین ماه پرداخت کند. جمعه این هفته در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته می شود. با توجه به شرایط فعلی و اینکه هنوز مبلغی به استقلال پرداخت نشده است، احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال بلافاصله پس از این مهلت بسیار زیاد است.

در این شرایط تعدادی از استقلالی ها در روزهای اخیر با وجود اینکه حقوق خود را به موقع پرداخت نکرده اند یا به دلیل اینکه نمی توانند به درستی و شاید در تیم استقلال بازی کنند، اعلام کرده اند که در پایان فصل از این باشگاه جدا می شوند.

یک فرد مطلع در تیم استقلال به خبرروژی گفت که آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اینکه دیگر نمی توانیم برای فصل آینده بازیکن جذب کنیم، بنابراین بازیکنی وجود ندارد. دلتنگی برای استقبال از فصل تابستان بدنسازی با این افراد. مگر اینکه اتفاقی بیفتد و پنجره نقل و انتقالات در این مدت بسته شود یا پس از بسته شدن دوباره باز شود.”

در روزهای اخیر نقل قول های غیررسمی از برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که نشان از علاقه آنها به جدایی از استقلال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید