شوک بزرگ استقلال طلبان جدایی طلب

شوک بزرگ استقلال طلبان جدایی طلب

نیمکت ستارگان یک پدیده طبیعی در دنیای فوتبال است اما بازیکنان نیمکت نشین در فوتبال ایران به هیچ وجه این فضا را تحمل نمی کنند و مدام اصرار دارند که خودشان را به سرمربی تیم تحمیل کنند و اگر این اتفاق نیفتد. صراحتاً اعلام کنند که اگر باشگاه برای بازی در تیم های دیگر نیازی به صدور مجوز خروج از آنها نداشته باشد.

این اتفاق در حال حاضر به یکی از چالش های جدی باشگاه استقلال تبدیل شده است، اما کارکنان این باشگاه نمی خواهند رضایت بازیکنان روی نیمکت را بدهند تا تیم خود را از ستاره های فعلی خالی نکنند، بلکه تنها بر این موضوع تاکید دارند. قرارداد قرضی جدایی طلبان و شهرک نشینان صادر می شود تا در صورت نیاز، باشگاه استقلال بتواند در فصل آینده لیگ برتر از آنها در ترکیب خود استفاده کند.

در حال حاضر بازیکنانی مانند روزبه چسمی، امین قاسمی نژاد، بابک مرادی، سعید مهری، رشید مظاهری، فردین خرگوشی و متین کریم زاده خواهان خروج از لیست استقلال هستند اما این باشگاه تا زمانی که سرمربی تیم فوتبال سرمربی تیم فوتبال نباشد، قصد ندارد رضایت خود را اعلام کند. موافق جدایی است؛ سپس مدیران باشگاه استقلال رضایت مشروط خود را اعلام می کنند.

اما صدور رضایت نامه مشروط به مذاق بازیکنان استقلال خوش نیامده است. هرکسی که قصد جدایی دارد به صراحت اعلام کرده که توافق مشخصی ندارد و هرکسی که این تیم را دوست ندارد می تواند از باشگاه بخواهد که به طور رسمی با استقلال وارد مذاکره شود تا در صورت موافقت، قرارداد قرضی آنها به استقلال صادر شود. باشگاه مقصد

در این شرایط باید دید بازیکنان و ستاره های استقلال آماده جدایی از استقلال هستند یا پیشنهادات دیگری در نقل و انتقالات زمستانی ارائه می دهند.

البته ممکن است برخی از بازیکنان این پیشنهاد را بپذیرند، زیرا معتقدند در سال قبل از جام جهانی ممکن است با بازی در تیمی که می توانند به طور منظم در آن بازی کنند، شانس دعوت شدن به تیم ملی را پیدا کنند، اما برخی دیگر این پیشنهاد را دارند. تیم های استخدامی به سراغ دیگران نروید.

دیدگاهتان را بنویسید