تکمیل موضوع واگذاری اموال ملت به ملت طی دو سال آینده در خراسان جنوبی


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807384

فتح با بیان اینکه در دو سال آینده فرصت خوبی برای پایان دادن به همه این مشکلات به نفع ملت است، گفت: اطمینان حاصل می کنیم که تا پایان موضوع، مالکیت ملی به ملت واگذار شود. خود ما با شما هستیم.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، پرویز فتح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم تحویل 8 هزار و 527 سند ملکی تصرف شده توسط خاندان پهلوی از طریق ویدئو کنفرانس به مردم در دهه مبارک فجر گفت: خراسان جنوبی مستثنی است علوی این به این دلیل است که اسناد این استان به نام علم که وزیر دادگستری بوده است می باشد.

وی افزود: هر کجای خراسان جنوبی رفتیم ملک مال علم بود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با روستای موسویه آشنایی زیادی داریم. کل منطقه، قنات ها و املاک فراوان به نام یک مرد وزیر دربار بود و خراسان جنوبی سرنوشتی شبیه استان گلستان داشت.

فتح گفت: انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آمده است و این اموال در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفته است و همه این اموال به مردم و به ویژه دهقانان عزیز که طبق ضوابط هستند بازگردانده می شود.

وی افزود: در خراسان جنوبی به امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی قول دادم که اگر درآمدی از محل املاک و یا فروش آن باشد قطعا معادل آن را در استان خراسان جنوبی هزینه خواهیم کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر وسط شهر هدف بنیاد علوی است و در آنجا خدمت می کنیم.

فتاح افزود: بنیاد مستضعفان در سایر نقاط استان خراسان جنوبی نیز خدمات دیگری ارائه می کند.

وی افزود: ما تا پایان موضوع این اطمینان را می دهیم که مالکیت ملت به خود ملت واگذار می شود، در کنار شما هستیم و از همه دستگاه هایی که همکاری کردند تشکر می کنم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: دو سال آینده فرصت خوبی است تا به تمام این موضوع به نفع ملت پایان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید