تکمیل پروژه بزرگراه میرجاوه – زاهدان – بم منوط به دریافت وام است


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839180

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

مهدی پارسی گفت: تاکنون 2 میلیارد و 965 میلیون ریال اعتبار از سوی اداره کل برای ساخت مسیر میرجاوه – زاهدان – بم و افزون بر 21 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای استفاده کامل از باند دوم هزینه شده است. است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی پارسی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: طول کل محور میرجاوه – زاهدان – بم 298 کیلومتر است که 90 کیلومتر از آن دوم است. باند فرودگاه ساخته و معرفی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 42 کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی میرجاوه – زاهدان – بم به منظور تسریع در توسعه استان و تامین امنیت تردد کاربران جاده ای توسط این اداره کل در حال ساخت است. این بخش در تلاش است تا 34 کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر 42 کیلومتر بزرگراه در دست احداث در محور میرجاوه – زاهدان – بم، امسال این اداره کل در نظر دارد مسیر دوم را نیز احداث کند. در بخش و چهار محور ترانزیتی استان.

پارسی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان باید زیرساخت های حمل و نقلی را برای توسعه و رفاه شهروندان ایجاد و آماده کند که مهمترین آن احداث بزرگراه است و برای بهره مندی کامل از این مسیر از باند دوم علاوه بر 21 و 900 میلیارد ریال وام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید