تزریق 80 میلیارد تن وام نقدی برای تکمیل بزرگراه زابل

زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803424

80 میلیارد تن وام نقدی از 1400 منبع بودجه به بزرگراه زابل – زاهدان تزریق شد و به گفته رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان، این پروژه با این وام باید در 16 سال به اتمام برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ در سال های اخیر یکی از خواسته های مردم سیستان تکمیل بزرگراه زابل – زاهدان بود که به دلایل مختلف بیش از 16 سال است که تکمیل نشده و این بار خون بسیاری از مردم این منطقه به بار نشسته است. بارها ریخته. .

این محور که یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان است تا قبل از سال 85 دو طرفه بود اما در نهایت بزرگراه زابل – زاهدان از همان سال شروع به کار کرد و مردم دیگر شاهد از دست دادن عزیزان خود بودند. در راه باشد

اگرچه با توجه به تصادفات و فوتی های زیاد در این محور انتظار می رفت عملیات اجرایی بزرگراه زابل – زاهدان در مدت زمان کوتاهی به پایان برسد اما با توجه به مسئولان 16 سال است که تکمیل نشده است. به عنوان تزریق اعتبار قطره ای شناخته می شود.

با آغاز به کار مجلس یازدهم و حضور نماینده سیستان و بلوچستان در کمیسیون تلفیق، به گفته این نماینده، وام های استان بیش از پنج برابر جهش داشته و بزرگراه زابل – زاهدان نیز خالی از لطف نبوده است.

اتمام پروژه قبل از پایان مجلس یازدهم

محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی دهه 1400 توزیع بودجه موضوع مهمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پرداخت 80 میلیارد تن وام نقدی پروژه بزرگراه زابل – زاهدان از 1400 محل اعتباری خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان مجلس یازدهم این خواسته را از مردم شریف سیستان محقق کنیم. برای شهادت دوباره آن را زیر ترافیک بگذارید. «عزیزانمان را اینطور از دست نده

نماینده مردم سیستان ادامه داد: در این بین باید از زحمات و برنامه های مدیرکل راه و شهرسازی و کارکنان این اداره قدردانی کرد چرا که بدون این اقدامات شاهد پیشرفت خوبی مثل قبل نبودیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید