تیزترین لبه تحریم ها بر گردن صنعت هوانوردی/مشتری مداری شعار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


ساعت: 13:42
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880212

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

فرزادی پور گفت: تیزترین تیغه های تحریم بر گردن صنعت هوایی است و این امر مستلزم تجهیز و توسعه ناوگان هوایی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در زاهدان برگزار شد، گفت: هواپیمای جمهوری اسلامی ایران با توجه به حوادث و مشکلات فنی سایر ادارات در کنار مردم بوده و خدمات رسانی کرده است.

وی افزود: این شرکت به تنهایی بار انجام این پروازها را در 1401 پرواز حج تمتع بر عهده دارد به گونه ای که 38 هزار زائر در 17 مرکز استان با 156 نفر به سرزمین وحی اعزام شدند. پروازها

این مسئول افزود: پروازهای زیارتی سرزمین وحی فردا با اعزام 2 هزار زائر به پایان می رسد و زائران 3 تیرماه از مدینه به کشور باز می گردند.

وی بیان کرد: تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی به ویژه در مناطق کم برخوردار که سیستان و بلوچستان یکی از این مناطق است، از اهداف سازمان هواپیمایی کشوری است.

فرزادی پور اذعان داشت: شعار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مشتری مداری است.

وی در خصوص افتتاح فرودگاه سراوان نیز گفت: در حال حاضر قسمت پروازی نظامی این فرودگاه ایجاد شده و در آینده نزدیک پروازهای مسافری نیز با رعایت استانداردهای فرودگاهی در این فرودگاه برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: فرودگاه سراوان از نظر جغرافیایی در معرض وزش باد شدید است که برای هواپیما خطرناک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید