توسعه هوانوردی عمومی در دستور کار دولت سیزدهم / نیازمند مهندسی نوین در حوزه هوانوردی هستیم.


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807945

محمد محمدی بخش با بیان اینکه در چهار دهه آینده نیازمند بازنگری و مهندسی جدید در حوزه هوانوردی هستیم؛ وی گفت: امروز توسعه ناوگان هوایی را در دستور کار داریم و حوزه بار مشکلی است که در استان مازندران مغفول مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ محمد محمدی باکس امشب در مراسم افتتاحیه اولین خط تاکسی هوایی مازندران که در فرودگاه بین المللی شهدای ساری برگزار شد، با اشاره به ضرورت توسعه بخش هوانوردی عمومی کشور، اظهار کرد: چهار دهه بعد، بازنگری و مهندسی نوینی در زمینه هوانوردی ما داریم

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه تحریم هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در میدان بوده است، سر به میدان نیاورده و به ماموریت خود در این مسیر ادامه داده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در دوره جدید بازنگری و مهندسی مجدد که امروز با تکیه بر دانش بومی و با تکیه بر توان جوانان کشور بنا شده است، افق های جدیدی را در عرصه هوانوردی شاهد خواهیم بود. “

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: راه اندازی میدان بالگرد در استان مازندران در حوزه تاکسی، پایش هوایی، آتش نشانی، آمبولانس هوایی و ورزش های هوایی می تواند به توسعه اقتصادی و سایر حوزه ها کمک کند.

محمدی بخش گفت: حوزه تاکسی های هوایی فقط حمل و نقل مسافر نیست، این حوزه معاونت هوانیروز، آمبولانس، پایش هوایی، عکاسی هوایی جنگل، اداره قاچاق جنگل و دیگر حوزه هایی است که کمک خواهد کرد. مسئولان استانی و مدیران ارشد.

وی گفت: با توسعه این بخش و اجرای زیرساخت های لازم، این فعالیت ها ادامه خواهد داشت، البته زیرساخت هایی در حوزه پلیس فرودگاه و سپاه فرودگاه مورد نیاز است که با اقدامات انجام شده، به زودی به این امر برسند.”

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: حوزه تاکسیرانی تنها محور مورد توجه ما در توسعه هوانوردی در این استان نیست، امروز توسعه ناوگان هوایی را در دستور کار داریم؛ تاکسی رانی تنها در حال توسعه است. حوزه باربری مشکلی است که در استان شما نادیده گرفته شده است و ما نیازمند حل باربری و صادرات و واردات محصولات برای استان مازندران هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: افزایش پروازهای مسافری به عراق و سوریه در دستور کار قرار دارد. افزایش ناوگان ما به ویژه در زمینه هواپیماهای 50 نفره در دستور کار است. امیدواریم بتوانیم استان مازندران را در این زمینه نیز پویاتر کنیم.«از قبل اقدام کنید.

محمدبخش با اشاره به برنامه های جاری توسعه هوانوردی مازندران در سال آینده گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال آینده به ویژه فرودگاه شهدای ساری بتواند گواهینامه هوانوردی بین المللی را اخذ و به کشورهای جهانی و بین المللی بپیوندد. مرحله.

گفتنی است پس از سخنان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با کاپیتان ایمان خلبان تاکسی هوایی ویژه که باید در مراسم افتتاحیه شرکت می کرد اما به دلیل نامساعد بودن جوی موفق به پرواز نشد، ارتباط زنده برقرار شد. شرایط

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید