تیم مسی سرحال است/ امیدوارم بگویند خطای مشکوکی در پنالتی رخ نداده است.

ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792466

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: تیم پولدار و پولدار مس به خوبی مهر ربیعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری پس از دیدار تیمش مقابل رفسنجان کپر در نشست خبری حاضر شد و گفت: قبل از بازی می دانستیم و اعلام کرده بودیم با تیم بسیار خوب، این تیم در فاز دفاعی و بازیکنان هجومی با موقعیت های بالا کار بسیار سختی خواهد بود. او در این باره گفت: ما آمدیم تا پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم تا در دقایق پایانی به حریف فشار بیاوریم. ما وارد فاز دفاعی نشدیم اما مس تیمی نیست که هر تیمی بتواند به راحتی آن را ببرد.

وی ادامه داد: ربیعی سال هاست در این فوتبال وقار نشان داده است. تیم پولدار و مستعد مس ربیعی به خوبی مهر و موم شده است. با وجود شرایط حریف، از بازیکنانم تشکر می کنم. امروز طوری بازی کردیم که من از آن راضی هستم. خط هافبک و هافبک تیم حریف را بستیم. آنها در بازی های قبلی عملکرد بسیار خوبی داشتند و می دانستیم که تمام توان آنها در خط هافبک است. سعی کردیم این نیرو را کم کنیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

سرمربی فجسپاسی گفت: از داوری راضی بودم اما صحنه مشکوکی بود. خدای نکرده کارشناسان این صحنه را پنالتی تشخیص ندهند. صحنه ای که دیدیم مشکوک بود و نمی خواهم کسی بگوید این یک پنالتی است چون دردمان بدتر می شود.

وی افزود: در حال حاضر 4-5 بازیکن مصدوم داریم و هرکس به تیم اضافه شود به ما کمک می کند. ما به آینده امیدواریم. تنش مسابقات ما کمی سخت است اما سعی می کنیم با جان و دل بازی کنیم.

کلانتری در خصوص نقاط قوت و ضعف تیمش گفت: با تغییراتی که انجام دادیم و تمریناتی که دنبال می کنیم می خواهیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. بلکه در حال ریکاوری و تلاش برای تقویت خط حمله خود هستیم و نیاز به اعتماد به نفس داریم. بازیکنان مشکلی ندارند و باید برنامه های تاکتیکی خود را تغییر دهیم تا شرایط بهتری ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید