ثبت نام بیش از 14 هزار نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891202

یوسف آقابزرگی گفت: 14 هزار و 800 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد به 20 هزار نفر برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف آقابزرگی مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: 14 هزار و 800 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند.


وی با بیان اینکه پیش بینی می شد 15 هزار نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کنند اما آمارها نشان می دهد این تعداد به 20 هزار نفر می رسد، تصریح کرد: سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا، 200 نفر به کربلا اعزام شدند.


آقابزوری گفت: اعزام سال گذشته فقط هوایی بود اما امسال هم زمینی و هم هوایی انجام می شود و به همین دلیل مردم تمایل بیشتری به حضور دارند.


مدیر کل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هزینه ثبت نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین 18 هزار تومان بابت بیمه است و مردم باید هزینه سفر را بپردازند.


وی با اشاره به اینکه اعزام شدگان باید دارای بیمه باشند ادامه داد: هنوز هیچ راهنمایی در خصوص تغییرات در حال انجام در فرآیند تمدید گذرنامه دریافت نکرده ایم اما به محض اعلام موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید