ثبت نام فوری ایران خودرو برای فروش با 4 خودرو جدید / متقاضیان خودروهای دولتی بدون قرعه کشی نمی مانند + لینک

ثبت نام فوری ایران خودرو برای فروش با 4 خودرو جدید / متقاضیان خودروهای دولتی بدون قرعه کشی نمی مانند + لینک

طرح فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدید ارائه می کند در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروها اغلب با قیمت های اقتصادی و بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شوند. در ادامه خبر به جزئیات جدید طرح فروش ویژه دی ماه ایران خودرو می پردازیم.

جزئیات طرح فجر ایران خودرو دیزل 1402 اعلام شد.

شرکت ایران خودرو دیزل فروش خودرو به مناسبت دهه فجر 1402 را اعلام کرده است که جزئیات فروش خودرو بدون قرعه کشی در ادامه توضیح داده شده است.
ل

پیش فروش وانت بنزینی اتوماتیک وانت وان وانا و فوتون از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 27 بهمن ماه 1402 آغاز می شود و همچنین پیش فروش کامیون های بنز و کمپرسی 1924 و 2624 از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27 بهمن ماه انجام می شود. ، 1402 علاوه بر این شرکت ایران خودرو دیزل اخیرا شرایط پیش فروش کامیون آرنا پلاس را اعلام کرد. ثبت نام کامیون آرنا پلاس از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 09/11/1402 آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو دهه فجر 1402

قیمت ماشین قطعی است.

ثبت نام فقط از طریق سایت شرکت و از طریق اینترنت صورت می گیرد و متقاضی موظف است با انتخاب نمایندگان محل سکونت نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید.

انجام پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی صاحب قرارداد الزامی است.

برای هر نوع وسیله نقلیه، هر فرد (با کد ملی مشخص و بالای 18 سال) فقط می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل و نقل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه می شود.

هنگام ایجاد تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قطعه محرک، داخلی، الزامات جانبی، تزئینات و …) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است. خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد. همچنین درج شده در آگهی فروش فوری ایران خودرو ده فجر؛ مسئولیت بیمه شخص ثالث به عهده مشتری می باشد.

لینک ثبت نام فروش فوری ایران خودرو دیزل 1402

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو دیزل در طرح دهه فجر به آدرس https://esale.ikd.ir/login مراجعه کنند. جزئیات و شرایط فروش این طرح ها متعاقباً در بخشنامه های فروش اعلام خواهد شد. شرکت ایران خودرو دیزل در ابتدا با نام گروه صنعتی خاور در اوایل سال 1343 هجری شمسی تأسیس شد. این شرکت تولید خود را با مونتاژ یک کامیون در روز آغاز کرد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل افزایش تقاضا برای خودروهای تجاری خطوط تولید و مونتاژ را توسعه داد. در سال 1377 هجری شمسی شرکت ایران خودرو خطوط تولید اتوبوس و اتوبوس میانی خود را با خطوط تولید کامیون گروه صنعتی خاور ادغام کرد و شرکت جدید ایران خودرو دیزل برای تولید انواع خودروهای تجاری برای بازارهای داخلی و خارجی متولد شد.

طرح فروش فوری ایران خودرو با پژو 207 دستی پانوراما

فروش فوری پژو 207 دستی پانوراما در فوریه 1402 با موعد تحویل در زمستان 1402 آغاز می شود.

فروش فوری خودرو پژو 207 سقف شیشه ای ارتقا یافته با مدل 1403 برای طرح منتخب خودرو یکپارچه با موعد تحویل زمستان 1402 آغاز شد.

قیمت خودرو: 498,584,000 تومان

رنگ سفید

زمان تحویل: 90 روز

پژو 207 دنده ای ای_پانوراما صفر سال 1401 قیمت ایران خودرو: امروز 22 بهمن ماه قیمت روز پژو 207 دنده ای ای_پانوراما صفر سال 1401 ایران خودرو صفر در بازار 700.000.000 تومان است که نسبت به قبل تغییری نکرده است.

فروش فوری ایران خودرو دیزل به مناسبت دهه مبارک فجر

ایران خودرو دیزل به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پیش فروش ویژه وانت، وانت و باربری بنز اتوماتیک و کمپرسی خبر داد.

برای رفع نیاز مشتریان، پیش فروش خودروهای تجاری و سواری ایران خودرو دیزل در ایام الله دهه مبارک فجر از طریق سایت رسمی فروش این شرکت به نشانی esale.ikd.ir آغاز می شود.

پیش فروش پیکاپ های بنزینی اتوماتیک ون وانا و فوتون از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 17 باخمن 1402 آغاز می شود.

این شرکت همچنین اعلام کرد که پیش فروش کامیون و کمپرسی بنز 1924 و 2624 از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 18 باخمن 1402 انجام می شود.

جزئیات و شرایط فروش این طرح ها متعاقباً در بخشنامه های فروش اعلام خواهد شد.
منبع: دیجی انترتینمنت