ثبت نام ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819396

ثبت نام ناشران در «سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» از امروز 15 فروردین ماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ثبت نام ناشران در «سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» از امروز دوشنبه 15 فروردین آغاز می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد. به این ترتیب ناشران متقاضی حضور در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توانند با مراجعه به سایت ketab.ir و ثبت نام، شرایط حضور در نمایشگاه را مشاهده کنند.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت فیزیکی و مجازی و با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری عروق کرونر قلب به دو صورت فیزیکی در محل مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه نمایشگاهی در تهران برگزار می شود. ketab.ir. ناشران در یک پورتال در این نمایشگاه ثبت نام می کنند و هر ناشر حق شرکت در هر دو فرم نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) و یا فقط به صورت مجازی را بر اساس قوانین و مقررات نمایشگاه دارد.

همچنین سال پایه عرضه کتاب به صورت فیزیکی در این دوره از نمایشگاه، کتاب های منتشر شده در سال 1397 به بعد و به صورت مجازی کتاب های منتشر شده در سال 1391 به بعد است.

«سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» از تاریخ 31 تا 140 اردیبهشت 1301 به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید