ثبت نام ناشران خارجی در سی و سومین نمایشگاه کتاب آغاز شد


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820424

ثبت نام ناشران خارجی در «سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» از امروز 4 فروردین آغاز می شود و تا 24 فروردین 1301 ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ناشران و توزیع کنندگان خارجی متقاضی حضور در این نمایشگاه می توانند امروز جمعه 20 فروردین 1401 برای مشاهده شرایط و ضوابط شرکت در نمایشگاه به سایت ketab.ir مراجعه کنند. با توجه به فعالیت آنها در یکی از بخش های آثار لاتین و عربی شرکت کنید.

ناشران در صورت تمایل به ثبت نام در بیش از یک بخش، باید اطلاعات جداگانه ای را برای هر بخش تکمیل کنند.

نمايندگان ايراني ناشران خارجي علاوه بر ارائه نمايندگي يا مجوز فروش معتبر از ناشران خارجي، بايد مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و يا از انجمن ناشران و كتابفروشان تهران يا مجوز انتشار داشته باشند. شهر.

همچنین سال از سال 2018 به بعد مبنای انتشار کتاب خواهد بود و فروش مجازی تنها برای غرفه دارانی امکان پذیر است که در نمایشگاه حضور یابند و کتاب های خود را نیز به صورت مستقیم عرضه کنند.

ثبت نام ناشران خارجی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ششم فروردین آغاز و تا پنجم فروردین ادامه دارد.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری‌های عروق کرونر قلب به دو صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه ketab.ir برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری این دوره از نمایشگاه از بیست و یکم تا بیست و یکم فروردین ماه سال 1401 می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید