مجوز حضور ناشران در نمایشگاه کتاب تا پایان خرداد ماه تمدید شد


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818246

در سی و سومین نشست نمایشگاه کتاب تهران ارائه شد.

با توجه به ثبت نام آتی ناشران داخلی و خارجی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مجوز ناشر تا پایان خرداد 1401 اعتبار داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین جلسه شورای برنامه ریزی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری (یکشنبه 18 فروردین 1401) با حضور اعضای این شورا برگزار شد و مهمترین برنامه ها و فعالیت های کمیته های آن دوره بود. منصفانه بحث نشده است

در دومین جلسه اعضای شورای برنامه ریزی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مقرر شد با توجه به در پیش بودن زمان ثبت نام ناشران داخلی و خارجی، مجوز این ناشران تا پایان سال 1400 تمدید شود. قبل از مهلت مقرر در 30 ژوئن 1401 منقضی می شود و معتبر است و نیازی به تمدید مجوز ندارد. این موضوع به طور ویژه در سامانه ثبت ناشران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مطرح شده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته اجرایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جلساتی را با سازمان ها و سازمان های همکار برگزار و نتایج این جلسات را اعلام کند. در کمیته های موضوع نمایشگاه در سایر ارگان ها نمایندگانی از ستاد حضور داشتند.

در این جلسه مدیران کمیته اجرایی و پشتیبانی، کمیته ناشران خارجی، کمیته ناشران داخلی، کمیته اداری و مالی، کمیته فعالیت های فرهنگی و کمیته تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی و چ. شورای نظارت و ارزشیابی برنامه های این کمیته ها را ارائه کردند.

اعضای شورای برنامه ریزی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز (19 فروردین 1401) از مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید می کنند.

در این نشست یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛ علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و نایب رئیس سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ محمد الهیاری، مدیر کمیته ناشران محلی؛ اسماعیل جانعلی پور، مدیر کمیته ناشران خارجی؛ محمدعلی مرادیان، مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای نظارت و ارزشیابی؛ حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و کمیته پشتیبانی؛ محمد خلج، رئیس کمیته اداری و مالی و علیرضا اسماعیلی، رئیس شورای رسیدگی به تخلفات؛ سعید مجیدی مدیر کمیته امور فرهنگی و مجید صحاف مدیر کمیته تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی حضور داشتند.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت 1401 میزبان علاقه مندان به کتاب، کتاب دوستان و ناشران بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید