ثبت نام 250 هزار اصفهانی تاکنون در سامانه سماح


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895842

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان از ثبت نام حدود 250 هزار نفر از این استان در سامانه سماح برای اعزام به زیارت اربعین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز; وی بیان کرد: تا پایان ساعت کاری دیروز حدود 250 هزار نفر از این استان برای رفتن به زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان افزود: از این تعداد حدود 189 هزار نفر با پرداخت 18 هزار تومان بیمه در این سامانه ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کرده اند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از زائران بدون ثبت نام در سامانه سماح به این سفر می روند، شهر اصفهان با حدود 127 هزار ثبت نام بیشترین ثبت نام را در استان به خود اختصاص داده است و پس از آن شهرستان های خمینی شهر، نجف آباد، فلورجان، شهرضا و پس از آن قرار دارند. شاهین گفت: شاهر که بیشترین جمعیت را در بین شهرستان های استان دارد، بالاترین آمار ثبت نامی را نیز در آن استان دارد.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان با تاکید بر اهمیت سفر اربعین و لزوم برگزاری هرچه باشکوه مراسم پیاده روی اربعین از سایر استان های عزیر با توجه به شرایط خاص این سفر در خارج از کشور خواستار شد. کشوری با چنین جمعیتی، قبل از سفر. مقدمات او را آماده کنید و با مطالعه راهنماهای اربعین این سفر معنوی را بدون دردسر کامل کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید