ثبت پنجمین رکورد روزانه تولید کویل گرم در مجتمع فولاد صبا


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1918457

مدیر عملیات مجتمع فولاد صبا از پنجمین رکورد تولید در این مجتمع خبر داد و گفت: کارکنان پرتلاش و جاه طلب این مجتمع در 19 آذر 1401 با تولید 5380 تن کویل گرم موفق شدند یک رکورد تولید روزانه دیگر را ثبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهمن خلیلی مدیر بهره برداری مجتمع فولاد صبا ضمن اعلام پنجمین رکورد تولید در این مجتمع گفت: کارکنان پرتلاش و مصمم این مجتمع در 19 آذر ماه 1401 با تولید 5380 تن محصول موفق شدند یک رکورد تولید روزانه دیگر را به ثبت برسانند. کویل های داغ در عین حال از ابتدای سال جاری تاکنون 3 رکورد تولید کلاف ماهانه در این مجتمع به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این رکورد در حالی به ثبت رسید که رکورد قبلی 5 هزار و 336 تن در 15 مهرماه امسال به دست آمد.

خلیلی با اشاره به اینکه علاوه بر این رکورد کمی، از نظر کیفیت رول های تولیدی بالای 99 درصد است، خاطرنشان کرد: افزایش کیفی سطح محصول، ارزش این رکورد را دو برابر کرده است.

مدیر عملیات مجتمع فولاد صبا بیان کرد: در طول سال «ساخت دانش بنیان; «اشتغال آفرین» برای دومین بار است که رکوردهای روزانه و ماهانه در واحدهای مختلف تولیدی صبا شکسته می شود و این نشان از همبستگی تمامی کارکنان بخش های تولیدی و حمایت در تمامی سطوح شرکت فولاد مبارکه دارد. با توجه به تداوم خطوط تولید در صباح، هماهنگی بین خطوط و کنترل فرآیند تولید نقش مهمی در افزایش کمی و کیفی خروجی دارد.

وی با بیان اینکه تجربه و تخصص کارکنان ادارات مختلف موجب کاهش ضایعات و خاموشی های اضطراری و افزایش سرعت تولید شده است، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی برای تامین قطعات و مواد مورد نیاز خطوط تولید، پی بردند. جایگاه اصلی او و نقش آفرین است

وی عملکرد فولاد سبا از ابتدای سال جاری را بیش از برنامه از پیش تعیین شده در 8 ماه گذشته دانست و در پایان کسب این رکورد را به مدیریت، همکاران و شرکای تجاری گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید