رکورد تولید سالانه در خلیج صبا شکسته شد

ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797670

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بیان اینکه رکورد تولید سالانه در این شرکت شکسته شد، گفت: رکورد تولید سالانه فولاد صبا خلیج فارس با 38 درصد افزایش نسبت به سال قبل به ثبت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خلیج صبا، مهندس سعید بزرگی، مدیرعامل شرکت فولاد خلیج صبا در جمع خبرنگاران گفت: در شب یلدای 1400 بزرگترین رویداد تاریخی این شرکت در عرصه تولید به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه سال مالی 1399-1399 در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در 29 آذرماه امسال به پایان رسید، تصریح کرد: سال 1400 و در شب یلدا با تلاش کارکنان و کارکنان این شرکت رکورد تولید سالانه خلیج صبا مجددا با 38 درصد افزایش نسبت به سال گذشته ثبت شد و موفق شدیم سالانه 857778.5 تن تولید را در اداره مفاخر صبا فولاد خلیج فارس به ثبت برسانیم و در دو سال متوالی با افزایش قابل توجه رکورد تولید، خوب باشیم. خاطره ها برای مجموعه صبا فولاد خلیج فارس شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت صبا خلیج فارس افزود: از خدمات کارکنان و مدیران شرکت صبا خلیج فارس که با همدلی و صداقت به این افتخار بزرگ دست یافتند و همچنین حمایت مدیران هلدینگ، صندوق بازنشستگی کشوری صمیمانه تشکر می کنم. و وزارت تعاون، کار. «و من از رفاه اجتماعی که به ما در دستیابی به این هدف بزرگ کمک کرده است، قدردانی می کنم.

بزرگی افزود: کسب این افتخار بزرگ در سال تولید; به خانواده های بزرگ مستمری بگیران کشور که سهامداران اصلی این شرکت هستند تبریک می گوییم.

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به مشکلات پیش روی تولید در سال گذشته گفت: ثبت تعدادی رکورد تولید در سال گذشته و ثبت رکود تولید سالانه در پایان سال مالی در شرایط قطعی مکرر برق در تابستان شکل گرفته است. و افت فشار زمستان سال گذشته با قطعی گاز مواجه شدیم که این نشان از بکارگیری برنامه ریزی دقیق و مدیریت هوشمندانه تولید و تلاش فراوان جوانان این شرکت می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید