«جام» و حقایقی که نمی دانیم/ 100 دلیل برای انجام «جام در بهار» و تضمین سلامتی!


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811609

یکی از بهترین و مفیدترین راه‌ها برای حفظ سلامتی و اقدامات بهاره، «دک کردن زودهنگام بهار» است که خون و بدن را از مواد زائد انباشته شده در زمستان پاک می‌کند. در این مقاله به بررسی اثرات درمانی و پیشگیرانه داکینگ و تفاوت آن با اهدای خون پرداخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر JOHAN ABELE، پزشک و محقق آلمانی، حجامت با فنجان را در کتاب خود با عنوان حجامت، یک درمان اثبات شده در سال 1997 توصیف می کند: «من کاملاً معتقدم که حجامت، نه تنها امروز، بلکه برای همیشه، درمان بیماری است. نباید از آن غافل شد. پدیده ای که در خود تنظیمی بدن انسان نقش دارد و هرگز نمی توان آن را با روش های دیگر جایگزین کرد. تحقیقات ما نشان می‌دهد که در آلمان 75 درصد بیماری‌ها را می‌توان با درمان‌های طبیعی از جمله «حجامت درمان کرد» درمان کرد.


در اینجا 14 مورد در مورد مکانیسم اثر حجامت در بدن وجود دارد:

حجامت با ایجاد التهاب موضعی باعث تحریک سیستم ایمنی و تکثیر سلول های دفاعی بدن می شود.

حجامت سیستم های انعقادی و ضد انعقاد بدن را تنظیم می کند.

* حجامت بر روی تیموس که یکی از مهم ترین مراکز تربیت سلول های محافظ است، اثر مستقیم دارد.

* حجامت با ایجاد فشار منفی و بزرگ شدن لنف در این سیستم، تردد لنف را کنترل می کند.

داکینگ با کاهش غلظت در خون، غلظت سلول ها را در مویرگ ها کاهش می دهد، اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد و بار روی قلب و ریه ها را تعدیل می کند.

* دوپینگ با تصفیه خون، مواد زائد، مضر و سمی را از خون دفع می کند.

* حجامت غدد غیر فعال یا کند بدن را فعال می کند و از طرفی باعث کاهش فعالیت غدد فعال بدن می شود. به عبارت دیگر، فعالیت غدد درون ریز بدن را تعدیل می کند (دکتر یوهان آبل، محقق آلمانی نیز بر این مکانیسم تاکید زیادی دارد).

داکینگ سلول های دیواره مویرگ را تحریک می کند تا دفاع بدن را از این سلول ها آزاد کند.

* موضوع تحریک دیواره مویرگی و نقش آن در ایمنی بدن در بزرگترین مراکز تحقیقاتی در حال بررسی است و شاید این موضوع مهم ترین مکانیسم شناخته شده داک شدن در بدن باشد.

* حجامت با کاهش عوامل موثر در سکته و سکته های قلبی (به ویژه با کاهش میزان آهن خون، زیرا آهن اضافی خون یکی از مهم ترین پارامترهای سکته و سکته های قلبی است) در پیشگیری از این بیماری ها نقش دارد. .

* حجامت با تأثیر بر آلرژن هایی مانند هیستامین باعث بهبود نسبی آلرژی می شود.

حجامت با ایجاد التهاب و احتقان موضعی، سیستم های تصفیه خون داخلی را که برای جذب خون و از بین بردن التهاب پوست در دسترس هستند فعال می کند و انسدادهای مکانیکی رگ ها را برطرف می کند.

دوپینگ باعث افزایش ترشح سروتونین در مغز می شود (کاهش سروتونین نقش عمده ای در ایجاد افسردگی، اختلالات عصبی و رفتاری دارد).

حجامت نقش کلیدی در بازسازی استیل کولین (واسطه اصلی سیستم عصبی) دارد.


مکانیسم حجامت از دیدگاه طب رایج:

1. تنظیم سیستم ایمنی انسان از طریق داکینگ عمومی

2. تنظیم سیستم ایمنی محیط زیست از طریق فروش عمومی

3. تنظیم ترشح غدد درون ریز و برون ریز

4. تأثیر حجامت بر سیستم سمپاتیک و پاراسمپاتیک

5. تأثیر حجامت در تخلیه لنفاوی

6. تأثیر داکینگ در ترشح سموم و رفع موانع محلی و محیطی

7. تاثیر داکینگ بر افزایش ترشح اندورفین.


مکانیسم حجامت از دیدگاه طب سنتی:

1. دفع مواد زائد خون (کاهش تری گلیسیرید، غلظت خون، قند خون، اسید اوریک، فشار خون بالا)

2. دفع سموم و عفونت های بدن (گزیدگی، سرخجه، سرخک، آبله مرغان، زونا، مسمومیت های شیمیایی، آکنه، کهیر)

3. مخلوط های بدنه چهارگانه را تنظیم کنید

4. رفع انسداد عروقی (کمک به درمان تصلب شرایین، بیماری عروق کرونر، سردرد عصبی، میگرن، سیاتیک).


آیا خونریزی می تواند جایگزین داک شود؟!

بدون شک اهدای خون خداپسندانه، انسانی و ایثارگرانه تلقی می شود چرا که با اهدای آن جان افراد نیازمند به خون را نجات دادیم اما مقایسه داکینگ به عنوان یک روش شفابخش و اهدای خون مناسب به نظر نمی رسد. قیاس منطقی

اهدای خون هیچ اثر یا نقش درمانی برای اهداکننده ندارد. تاکنون گزارشی مبنی بر اهدای خون، نقش درمانی در درمان بیماری های پوستی یا گوارشی، بیماری های کبدی، قلبی عروقی و یا هر بیماری دیگری گزارش نشده است اما داکینگ نقش درمانی برای فرد دارد و با خرید جان خود را نجات می دهید. با اهدای خون جان دیگران را نجات می دهید.


12 تفاوت اصلی بین اهدای فنجان و اهدای خون!

در فرآیند فروش، ابتدا با یک «حباب» تغییراتی در جریان خون ایجاد می‌کنند و سپس خراش‌های ظریفی که روی پوست اعمال می‌شود، فرآیندهایی را در بدن تحریک می‌کنند که به آن تماس سلولی می‌گویند.

مدل نمونه گیری خون در واقع یک داکینگ سطحی است اما در اهدای خون یک شوک منفی است که خون در گردش مورد نیاز بدن را با سوزن خارج می کند.

– خون کثیف در حین داکینگ از بدن خارج می شود اما در هنگام اهدای خون خون تمیز و ضروری اهدا می شود.

اهدای خون هیچ اثر یا نقش درمانی برای اهداکننده ندارد. تاکنون گزارشی مبنی بر اهدای خون، نقش درمانی در درمان بیماری های پوستی یا گوارشی، بیماری های کبدی، قلبی عروقی و یا هر بیماری دیگری گزارش نشده است اما داکینگ نقش درمانی برای فرد دارد و با خرید جان خود را نجات می دهید. با اهدای خون جان دیگران را نجات می دهید.

حجامت در درمان بیماری هایی مانند آلرژی، آسم و تنگی نفس، کبد چرب، سردردهای میگرنی، لخته شدن خون، دیسکوپاتی و سیاتیک، جوش، پسوریازیس، طاعون دهان و حتی هپاتیت به طور کامل آزمایش شده است.

آنچه از جایگاه جام بیرون می آید چیزی جز سموم بدن و ناخالصی های پوسیده و کثیف نیست، اما اهدای خون بیشتر غذا، الکترولیت های مورد نیاز بدن و ویتامین هاست.

تفاوت بین اهدای خون و خون رسانی به اندازه ای است که حتی حیوانات از خون گرفتن و بوی بد آن اجتناب کنند، اما از خون اهدایی نیز برای خوردن استقبال می کنند.

جالب است بدانید که پیامبر اکرم (ص)، امام علی (ع) و امام صادق (ع) فرموده اند که «زهر از همه جا وارد بدن می شود، از جای جام خارج می شود» یا «از مقام جام «چیزی نیست». اما سم آزاد می شود.»

طبق تحقیقات، میزان کلسترول خون 9 تا 11 برابر بیشتر از خون وریدی است، بنابراین برای کاهش کلسترول خون، توقف بسیار مفیدتر است. علاوه بر این، سم موجود در خون وریدی 23 برابر بیشتر از سم موجود در خون وریدی است.

اکثر افرادی که خون اهدا می کنند، در بیشتر موارد سیگار و تنباکو مصرف می کنند، بنابراین خون اهدایی این افراد نه تنها برای خون مفید نیست، بلکه می تواند مضر نیز باشد. توصیه و تأکید می کنیم که اهداکنندگان قبل از اهدای خون خود قسم بخورند تا خون اهدایی پاک و سالم باشد.

اغلب مشاهده می شود که گیرندگان خون پس از دریافت پیکسل های خونی، دچار بیماری های دیگری مانند زخم معده یا کبد چرب، عصبانیت و پرخاشگری، افسردگی و … می شوند، در حالی که قبلاً به این بیماری ها مبتلا نبوده اند و در واقع از اهداکنندگان خون دریافت کرده اند. .

در میان کسانی که در دوران جنگ تحمیلی در معرض بمباران شیمیایی قرار گرفتند، کسانی که در دوران جنگ در معرض جام قرار گرفتند جان سالم به در بردند و مابقی بار سنگین بمباران شیمیایی را در طول سالیان متحمل شده اند.

در پایان یادآور می شویم که اسکله یکی از بزرگ ترین ویژگی های طب سنتی ایران است. برای زنده ماندن و داشتن یک زندگی عاری از بیماری، باید به آن متعهد باشیم.


بهار بهترین زمان برای ساخت عینک است

سید مهدی میرقضنفری; این متخصص طب سنتی در مورد اسکله بهاره گفت: داک به موقع، اصولی و بهداشتی برای بدن بسیار مفید است و طبق توصیه های طب ایرانی یکی از راه های حفظ سلامتی و تدابیر بهاره، داکینگ اوایل بهار است که به طهارت کمک می کند. خون و بدن از مواد زائدی که در فصل زمستان انباشته می شوند، در نتیجه از برخی مشکلات رایج بهاری مانند آلرژی، جوش، کسالت و سنگینی جلوگیری می کند.

وی افزود: در این سال ها و امسال در بسیاری از شهرهای ایران شاهد تغییرات فصلی و به ویژه افزایش نسبی دما یا شروع زودتر از تقویم بهار هستیم.

برای افرادی که مانع خاصی برای باراندازی ندارند (کودکان زیر دو سال، سن بسیار بالا، بیماری های خاص و کم خونی شدید، مزاج سرد یا خشک، افراد بسیار لاغر یا خیلی چاق، ضعف شدید و عدم فشار، توصیه می شود. این متخصص طب سنتی گفت: و به ویژه افرادی که پزشک متخصص طب سنتی به آنها نوشیدن لیوان را توصیه کرده است یا افرادی که مزاج گرم و مرطوب دارند (به ویژه آقایان و خانم ها در دوران یائسگی)، با غلظت یا چربی خون یا اسید اوریک بالا. با جوش و بثورات پوستی در صورت و بالاتنه و احساس سنگینی و گرمازدگی، برای مخلوط کردن استفاده کنید.

میرگزانفری گفت: توصیه می شود فقط به مراکز استاندارد داکینگ مراجعه شود تا مراحل قبل، حین و بعد از داک به درستی انجام شود و طبق قوانین نجومی و وضعیت بدن و خون، باراندازی در زمان های مختلف ماه انجام شود. و سال

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید