جانبازان شهدای زنده کشور هستند


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813643

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: جانبازان هر روز با جراحات جان خود را از دست می دهند و صبورند. این صبری که خداوند به جانبازان ارزانی داشته اجر و اجر کمتر از شهادت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام المسلمین عبادی زاده صبح امروز در حاشیه دیدار با سه تن از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس با تبریک این جانباز در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: جانبازان سرمایه همه ما هستند و همه مسئولان باید قدردان باشند. برای این سرمایه گذاری ها

وی با اشاره به اینکه جانبازان را باید شهدای زنده دید، گفت: جانبازان هر روز با مجروحیت به شهادت می رسند و صبر و شکیبایی نشان می دهند. صبری که خداوند به جانبازان داده، ثواب شهادت را دارد.»

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه خانواده های جانبازان در اعطای ثواب ایثارگران شریک هستند، گفت: خانواده های عزیز جانباز از این بابت خوشحال باشند چرا که در رسیدگی و رسیدگی به ایثارگران صبر و حوصله زیادی دارند. جانبازان

عبادی زاده با تاکید بر اینکه ایثارگران در هر زمان از سال باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند، تصریح کرد: چالش ها و مشکلات ایثارگران باید توسط همه مسئولان رسیدگی شود. چرا که این افراد پرچم افتخار و سربلندی کشور و انقلاب ما را برافراشتند.

وی با بیان اینکه سرکشی های جانبازان در دستور کار قرار گرفت، افزود: در این جلسات به مسائل و مشکلات جانبازان رسیدگی شد و خدای ناکرده پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: اجر جانبازان کمتر از شهدا نیست. به مردم و کارکنان توصیه می‌کنم ارتباط خود را با جانبازان حفظ و تقویت کنند و از تلاش‌های آنان برای حفظ عزت کشور قدردانی کنند. خدای نکرده اگر خدای نکرده جانبازانی که سرمایه نظام هستند نادیده گرفته شوند.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: برای همه جانبازان و خانواده های آنان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم سایه این بستگان که نماد انقلاب هستند بر سر مردم شریف ایران مستقر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید