جبران خسارت سیل به منازل مشمولان یزدی در اولویت است


ساعت: 17:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887416

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: اولویت جبران خسارت سیل در یزد با منازل تخریب شده مددجویان کمیته امداد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شجاعان در گفتگو با یزدرسا با تاکید بر سرعت عمل در بسیج تمامی امکانات و تجهیزات و تشکیل تیم بازدیدکننده برای امدادرسانی به مشتریان سیل زده، خواستار جبران خسارات وارده به سیل زدگان با حمایت این سازمان شد.

وی با قدردانی از اقدامات سازمان ها و امدادگران در حادثه سیل اخیر در استان گفت: تیم هایی متشکل از مدیران پرسنلی، روسای ادارات و همیاران شهرستان برای بازدید از مناطق سیل زده تشکیل شده و آمادگی کامل دارند. ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت این موسسه در محل حضور دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: علاوه بر امدادهای اولیه از جمله اسکان موقت، اقدامات لازم برای ارزیابی خسارت منازل، اقلام اساسی زندگی و احشام و احشام مشمولان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت به بافت فرسوده و قدیمی وارد شده است، گفت: ساخت و ساز یا تعمیر منازل تخریب شده، تامین کالاهای اساسی خانوار و سبد کالا، بازپرداخت وام شغلی یا ودیعه مسکن در صورت نیاز از محل ساخت مسکن و جبران خسارت وارده به دام و دامپروری در دستور کار این نهاد قرار دارد.

شجاع با اشاره به اینکه تمامی منازل مددجویان این سازمان بیمه شده در برابر حادثه است، تصریح کرد: اولویت کمک به افرادی است که منازل آنها تخریب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید