جبهه استکبار با شهادت برادران شیعه به دنبال ایجاد تفرقه است


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906384

پس از حمله تروریستی عناصر وهابی داعش و هتک حرمت حرم شاه چراغ و شهادت و مجروح شدن تعدادی از نمازگزاران و مردم بی گناه، علمای اهل سنت تربت جام این جنایت را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با عامل یا عامل این جنایت شده اند. عاملان این جنایت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ; پس از حمله تروریستی عناصر وهابی داعش و هتک حرمت حرم مطهر شاه چراغ که منجر به شهادت 15 نفر و مجروح شدن 25 نفر بی گناه و زائر توسط عناصر وهابی داعش شد، علمای اهل سنت تربت جم با محکومیت این جنایت خواستار برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت شدند.


مسئولین باید عاملان و عاملان حادثه دلخراش تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) را به اشد مجازات برسانند.

مولوی شرف الدین جامی آل احمدی; امام جمعه اهل سنت تربت جام و تولیت مزار شیخ الاسلام احمد جامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در کشتار نمازگزاران و زائران بی گناه را محکوم کرد. وی تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل از امنیت بی نظیر ایران اسلامی و نابودی افکار شوم آنها در ایجاد تفرقه بین مسلمانان بسیار ناراحت هستند و به دنبال ایجاد تفرقه بین برادران شیعه و سنی هستند.

وی با تسلیت به خانواده های داغدار شهدای آسیب دیده این حادثه گفت: عناصر تکفیری تحت نفوذ استکبار جهانی و تفکر صهیونیستی حمله تروریستی را در صحن و بارگاه ملکوتی حرم شاه چراغ (ع) انجام دادند در شهادت 15 روح بی گناه، 25 نفر مجروح شدند. ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه و با عنایت به اهمیت و حساسیت آن، از مقامات محترم امنیتی و انتظامی تقاضا داریم عامل یا عاملان این حادثه ناگوار را در اسرع وقت شناسایی و به عدالت بسپارند.


منافقین با کشتن برادران شیعه به دنبال ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعه هستند.

مولوی امان الله برزگر; امام جماعت تربجم سفلی با بیان اینکه عناصر تکفیری با کشتن برادران شیعه در صدد ایجاد شکاف بین سنی و شیعه هستند. در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این توطئه موذیانه و خباثت آمیز، آن را نشانه توهم و گمراهی آشکار عامل یا اسباب می دانم که هدف از آن ایجاد تفرقه و شورش دینی در بین پیروان ادیان توسط دشمنان است. اسلام به رهبری آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل. که به دنبال ایجاد شکاف بین سنی و شیعه هستند.

وی تصریح کرد: از نهادهای قضایی مربوطه می خواهیم عاملان این جنایت را با مجازات های سنگین مجازات کنند.


جنایتکاران را به شدت مجازات کنید

مولوی کالا کاهی; امام جمعه شهرستان سامی آباد تربجم با بیان اینکه حادثه تلخ حرم شاهچراغ را محکوم می کنیم، در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: امیدوارم مراجع قضایی مربوطه تمام اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند و خواستار اشد مجازات عاملان آن هستیم.

وی تصریح کرد: در فقه اهل سنت خون و خونریزی به هیچ عنوان جایز نیست و تعرض به مقدسات شاهچراغ و جسارت و درگیری با حجاج به هیچ وجه محکوم نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید