جبهه امروز دشمن در مقابل جمهوری اسلامی شبیه جنگ احزاب است


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903227

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز جبهه دشمن در مقابل جمهوری اسلامی مانند جنگ کشورهاست و آمریکا و اسرائیل، تجزیه طلبان و منافقین آشکارا حمایت خود را از معاندین اعلام می کنند و در مقابل اسلام می ایستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه های نماز جمعه امروز با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (علیه السلام) گفت: یکی از رسالت های پیامبران الهی امر هدایت و تزکیه جامعه است. از آسیب و آلودگی تا همه تسلیم شوند.خدا شوند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جامعه تحت هدایت خداوند پیوسته به سمت رشد و شکوفایی در حرکت است، گفت: دوری از ظالمان و مبارزه با طاغوت از دیگر رسالت های پیامبران و در این زمینه و برای رشد و تعالی است. یک جامعه، تشکیل حکومت الهی از ضروریات است.

وی ادامه داد: حکومت با سه رکن اصلی نقش دین، رهبری و حضور مردم در صحنه شکل می گیرد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه گاهی دین و رهبری نقش دارد، اما مردم در مرحله تشکیل حکومت الهی حضور ندارند، افزود: در این راستا 14 قرن پس از امام علی (ع)، شرایط مهیا نبود تا اینکه انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت مردم به پیروزی رسید و حکومت اسلامی در ایران شکل گرفت.

امام موقت بیرجند گفت: در امر هدایت، منطق الهی این است که همه انسان ها باید هدایت شوند و توجیه شوند.

وی افزود: «دشمنان از هر چه دارند برای مبارزه با حق و حکومت خدا استفاده می‌کنند و زمان خاصی نیست.» با اسلام و حقیقت مقابله کنید.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: امروز هم دشمنان هر کاری از دستشان بر می آید انجام می دهند، اما بدانید که باید مراقب خود، فرزندان و جامعه خود در این آزمون ها باشیم و پیروزی جبهه حق مسلم است.

امام موقت بیرجند با گرامیداشت هفته وحدت امت اسلامی گفت: یکی از نشانه های نفاق ترس از غیر خداست و ترس از خدا از صفات علما است.

وی با اعلام اینکه کسانی که به طاغوت ایمان ندارند و به ریسمان الهی چنگ زده اند، مؤمنان واقعی هستند، تصریح می کند: اما کسانی که به خدا ایمان ندارند، زمینه را برای تسلط شیطان بر آنها فراهم کرده اند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و حامیان داخلی مظهر طاغوت هستند که از هر فرصتی برای ایجاد قیام و توطئه علیه نظام اسلامی استفاده می کنند.

امام جمعه موقت بیرجند به اغتشاشات چند روز اخیر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از توطئه های دشمن این است که مسئولان را با این سوالات سرگرم کنند تا از مسائل اصلی پیشرفت کشور غافل شوند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین و ارائه واقعیت ها به نسل جوان افزود: مسئولان باید با پیگیری مشکلات اقتصادی و کنترل فضای مجازی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه امروز جبهه دشمن در مقابل جمهوری اسلامی مانند جنگ احزاب است و آمریکا و اسرائیل، تجزیه طلبان و منافقین علناً حمایت خود را از آشوبگران اعلام می کنند و در مقابل اسلام می ایستند، افزود: اما ملت ایران با هوشیاری و حمایت از نظام اسلامی همواره ترفندها و دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید