امروز جنگ بین احزاب با کمک رسانه ها تکرار شده است


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918007

حیدری گفت: امروز جنگ بین کشورها با ابزار رسانه ای تکرار می شود و دشمن تصمیم گرفته و سعی دارد از اخبار، صداوسیما، صدها سایت، 250 شبکه تلویزیونی فارسی زبان و هزاران شبکه استفاده کند. و گروه های مخالف انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران اسلامی فضای کاذب بدبینی و ناامیدی ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای جهاد تباین در گفتگو با جهانبین نیوز; وی گفت: وقتی مردم جهاد تبیین را می شنوند ناخودآگاه به یاد عمار یاسر می افتیم که پرچمدار جهاد تبیین در آن عصر خاص بود.


وی افزود: امروز جنگ بین کشورها با ابزار رسانه ای تکرار می شود و دشمن تصمیم گرفته و سعی دارد از اخبار، صداوسیما، صدها سایت، 250 تلویزیون فارسی زبان و هزاران شبکه استفاده کند. شبکه ها و گروه های مخالف او.» انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران اسلامی فضای کاذب، بدبینی و ناامیدی ایجاد می کند.


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 300 میلیون اکانت جعلی به نام اینستاگرام در حال فضاسازی در کشور هستند و برای تخریب چهره انقلاب اسلامی تلاش می کنند.


وی تصریح کرد: دشمنان می توانند با استفاده از این ابزارها اخبار جعلی و جعلی را با تمام توان منتشر کنند. در واقع انقلاب اسلامی در این چهار دهه دستاوردهای بزرگی داشت و خدمات مهمی به دست آمد. وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را می کند که مردم این چیزها را نبینند.


حیدری تصریح کرد: در این شرایط جهاد تبیین لازم است و نتیجه آن قطعاً امید آفرینی است. رهبر انقلاب اسلامی در دیدار سران دولت در یک سال و نیم گذشته در هفته دولت. همه موفقیت های انقلاب اسلامی، مردمی بودن، جهادی بودن، گره نبستن مشکلات کشور به بیرون و همگامی با حوادث را از جمله اقدامات انقلابی دولت برشمرد.


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور به تمام استان های کشور نشان از جدیت دولت برای حل مشکلات کشور دارد.
وی افزود: اقدامات دولت جدید مطابق با تبیین انقلاب متعدد است، ارتقای یارانه ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تامین آب کردستان و سنندج، تامین آب همدان، تنش آبی در استان به دلیل بارندگی و همه اینها با یک اقدام جهادی اصلاح شد .


غلامعلی حیدری گفت: مهمترین، مهمترین تبیین و تبیین جهاد برای مدیران و کارکنان، خدمت به مردم و خدمت به مردم است.


وی گفت: مردان بصیر و ولایت ما در حالی وارد میدان می شوند که دشمن حوادث نادرستی را تحمیل می کند.


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اغتشاشات استان چهارمحال و بختیاری کمترین دردسر را داشتیم به دلیل درایت و درایت مردم استان که به صحنه آمدند و توطئه های دشمن را خنثی کردند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید