امروز مهمترین جنگ ما با آمریکا جنگ فرهنگی و رسانه ای است

ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781273

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه آمریکا قبل از ورود به عراق و افغانستان جنگ رسانه ای کرد و در جنگ رسانه ای دو کشور پیروز شد، گفت: شاید مهم ترین جنگی که امروز با آمریکا داریم، جنگ فرهنگی باشد. و جنگ رسانه ای.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ بهرام عبدالحسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: دشمن جنایتکار آمریکا همیشه با ما بوده و خواهد بود.

مدیرعامل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: شاید مهمترین جنگی که امروز با آمریکا داریم جنگ فرهنگی و رسانه ای باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا قبل از ورود به عراق و افغانستان جنگ رسانه ای به راه انداخت و جنگ رسانه ای را از دو کشور گرفت و به همین دلیل در آن دو کشور تقابلی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و غرب. کشورها با کشورها می جنگند

عبدالحسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی گفت: امروز دشمنان از طریق فضای مجازی جنگ را با ما آغاز کردند.

وی افزود: امروز یکی از جاهایی که ما آسیب می بینیم فضای مجازی است و امروز حدود 80 تا 85 درصد مطالب در فضای مجازی در اختیار افرادی است که خارج از کشور هستند و در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

بهرام عبدالحسینی گفت: در نظرسنجی که در سال گذشته در اصفهان انجام شد، بیش از 70 درصد اصفهانی ها از پیام رسان ها و اپلیکیشن های خارجی استفاده می کنند و نتوانستیم نمایندگان داخلی در این حوزه داشته باشیم و فضا را در دست بگیریم.

وی گفت: از بسیجیان می خواهم که در این فضا خوب کار کنند و بتوانند طی چند سال آینده بین 50 تا 60 درصد مطالب بسیجیان را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید