جبهه مقاومت با تکیه بر هوش و قدرت حاج قاسم به بلوغ رسیده است

ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796949

محمدرضا مردانی گفت: شهید سلیمانی مردی است که امروز جبهه مقاومتش با اتکا به عقل و توان و تجربه اش به بلوغ رسیده و زندگی زهدانه و مجاهدانه اش او را برای ملتی که اجداد و اجدادش در همه جای دنیا از کیان اسلام دفاع کرده اند عزیز ساخته است. تاریخچه زمانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان ; محمدرضا مردانی قهرمان مقاومت در اجلاسیه بین المللی شهدای قدس گفت: امروز به نمایندگی از بیش از 50 هزار نفر از اساتید و اساتید دانشگاه های کشور به ملت ایران و شهدای مقاومت تسلیت می گویم. “

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: شهید سلیمانی مردی است که امروز جبهه مقاومت با تکیه بر عقل و توان و تجربه خود به بلوغ رسیده و زندگی زاهدانه و مجاهدانه اش او را برای ملت عزیز اجدادش و نوادگان کیان ساخته است. از اسلام در طول تاریخ دفاع کردند.

وی ادامه داد: رهبرانقلاب از عظمت سردار سلیمانی گفتند، سردار شهید عزیز را به چشم یک مکتب ببینید.

شهید سلیمانی؛ او مردی خودساخته، پارسا و محجوب بود

این مسئول با بیان اینکه گفتگو درباره شخصیت و شئونات اخلاقی حاج قاسم مثنوی بی پایان بود، گفت: وی مردی دلسوز، فهیم، فداکار، دلسوز، مقتدر و مردمی بود.

مردانی افزود: سه بعد محوری شخصیت حاج قاسم را یادآوری می کنم. او انسانی خودساخته، وارسته و محدود بود که سایر ابعاد وجودی او تحت تأثیر اخلاص او بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در اظهارنظرهای مشکوک برخی سیاسیون رویه ای وجود دارد که با تسلط بر روحیه مردم سالاری به دنبال ریشه کن کردن روحیه انقلابی سردار شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم به گفته رهبر معظم انقلاب در داخل کشور عضو حزب و جناح نبود، بلکه انقلابی بود، خاطرنشان کرد: وی نه تنها از نظر نظامی بلکه از نظر سیاسی نیز سرباز مؤثری برای نظام بود. و از نظر اقتصادی . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید