جدیدترین پاسخ استقلال و پرسپولیس به پیشنهادهای بزرگ عربستان و قطر

جدیدترین پاسخ استقلال و پرسپولیس به پیشنهادهای بزرگ عربستان و قطر

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از دو سال حضور در AAC قرارداد خود را با این تیم به مدت 1+1 سال دیگر تا پایان این فصل سوپرلیگ یونان تمدید کرد.

حاج صفی که پس از جام جهانی 2022 عملکرد درخشانی در تیم آاک داشت، سرمربی و مدیران آن باشگاه را متقاعد به تمدید قرارداد کرد و هفته گذشته نهایی شد.

حالا با گذشت چند روز از امضای قرارداد جدید، رسانه های یونانی مدعی هستند که حاج صفی پیشنهاد بزرگ قطر و عربستان را رد کرده است.

اسپورت دی یونان با اشاره به وضعیت ترکیب AAK در این فصل و نوسانات کم این مدافع ایرانی نوشت:

دفاع چپ ایران تا زمانی که لیگ به خاطر جام جهانی قطر تعطیل شد، زیر نظر هموطنش میلاد محمدی در AAC حضور داشت. به نظر می رسید که جایگاهش را در ترکیب از دست می دهد، اما یک لحظه بد او را جلو انداخت. وقتی هر دو بازیکن ایرانی از قطر برگشتند مشخص شد که محمدی مصدومیت بسیار شدیدی دارد که حداقل سه ماه او را از میادین دور می کند.

بنابراین حاجی صفی وارد شد و آنقدر مورد حمایت سرمربی قرار گرفت که آاک نخواست بازیکنی را برای سمت چپ دفاع خود در ژانویه جذب کند. حاجی صفی نشان داد که بازیکن بسیار قوی و باثباتی است و در دفاع عالی عمل می کند.

در اکثر مسابقاتی که حج شرکت می کرد، پیوسته جزو بهترین ها بود. بازیکنی با هوش بالا، سازگاری کامل با خواسته های تاکتیکی مربی و تمرکز قابل توجهی برای انجام کار درست. بنابراین زمانی که مشخص نبود آیا آاک پس از تابستان او را در تیم نگه می دارد یا خیر، حاجی صفی قرارداد جدیدی را برای 1+1 سال آینده با این تیم منعقد کرد.

در واقع او پیشنهاد بسیار بزرگ قطر را رد کرد و در حالی که پیشنهاداتی از عربستان وجود داشت، AAC را به تیم هایی که می توانستند پول بیشتری ارائه دهند، انتخاب کرد و به اعتماد مربی پاسخ داد. حاج صفی یک دارایی فوق العاده برای رختکن و بازیکنی است که همه دوستش دارند و ما خوشحالیم که او را در AAC ادامه می دهد.

ماتیاس آلمیدا، سرمربی AAC نیز به تمجید از مدافع ایرانی تیمش پرداخت و در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد حاج صفی گفت: اول اینکه برای این بازیکن، تیم و خودم خوشحالم چون می دانم می توانم روی آن حساب کنم. فصل آینده

المیده افزود: حاج صفی لیاقتش را دارد و هر روز با عملکردش نشان می دهد. زمانی که او پشتیبان میلاد محمدی بود و باید روی نیمکت می نشست، همیشه منافع تیم را در نظر داشت و منتظر لحظه مناسب بود. در واقع، برای من، عملکرد او به طور پیوسته بهبود یافته است. من یک چیز دیگر به این اضافه می کنم: برای من مهمترین چیز این است که او یک بازیکن حرفه ای بزرگ و یک فرد شگفت انگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید