سخنگوی کاخ سفید: ایران با پیشنهادهای سازنده به وین نیامد/ شش دور اول مذاکرات در وین راه حل هایی برای سخت ترین مسائل پیدا کرد.

سخنگوی کاخ سفید: ایران با پیشنهادهای سازنده به وین نیامد/ شش دور اول مذاکرات در وین راه حل هایی برای سخت ترین مسائل پیدا کرد.

روز جدید : جن ساکی گفت که رئیس جمهور آمریکا همچنان معتقد است که جایگزین بهتری وجود دارد. او متعهد شده است که ایالات متحده را به شورای امنیت سازمان ملل متحد بازگرداند و تا زمانی که ایران همین کار را انجام دهد، الحاق ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کاخ سفید پس از مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین گفت که واشنگتن همیشه به رویکرد دیپلماتیک امیدوار بوده و گفت که جو بایدن متعهد به بازگرداندن آمریکا به برجام است.

ساکی روز جمعه در یک کنفرانس خبری محلی به خبرنگاران گفت: واشنگتن همیشه به رویکرد دیپلماتیک امیدوار بوده است و این بهترین گزینه است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید گفت ایران با پیشنهادهای سازنده به وین نیامده است.

سخنگوی کاخ سفید افزود که در شش دور اول مذاکرات پیشرفت هایی حاصل شده و برای سخت ترین مسائل که برای همه سخت است راه حل هایی پیدا شده است.

جن ساکی گفت رویکرد ایران تلاشی برای حل مشکلات باقی مانده نیست.

یک مقام ارشد کاخ سفید افزود: ما می دانیم که چرا اینجا هستیم. دولت قبلی آمریکا تصمیم به خروج از برجام گرفت که منجر به گسترش چشمگیر و بی سابقه برنامه هسته ای ایران شد. این مشکل نمی تواند ادامه یابد.

جنی ساکی گفت که رئیس جمهور هنوز معتقد است جایگزین بهتری وجود دارد. او متعهد شده است که ایالات متحده را به شورای امنیت سازمان ملل متحد بازگرداند و تا زمانی که ایران همین کار را انجام دهد، الحاق ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کاخ سفید گفت بایدن در این مورد جدی است و اگر ایران به این شیوه پایبند باشد، راه حلی وجود دارد، اما این هفته ما این تعهد را از سوی ایرانی‌ها ندیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید