جراحی اقتصادی و تامین زیرساخت ها به نفع مردم است


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838046

پورابراهیمی با اشاره به اینکه ارز ترجیحی در قانون بودجه حذف نشده است، گفت: با جراحی اقتصادی و فراهم شدن زیرساخت ها اتفاقی به نفع مردم می افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، محمدرضا پور ابراهیمی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در قانون بودجه ارز ترجیحی حذف نشده و روش های توزیع تغییر می کند و مابه التفاوت تعیین می شود. این درصد.”

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به اینکه با فراهم شدن زیرساخت ها اتفاقی به نفع مردم می افتد، گفت: به صورت نیم نرخی کالا وارد کشور می شود و بازتوزیع می شود و مابه التفاوت به آن تعلق می گیرد. مردم.

وی از تخصیص 300 هزار میلیارد ریال برای منابع این طرح خبر داد و گفت: در سال های اخیر بالغ بر 15 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی تخصیص داده شده است که نزدیک به 300 هزار میلیارد و در بودجه این وام دیده شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از التهاب ناشی از سیاست های نظارتی جلوگیری می کند، گفت: بدون تردید نحوه اعطای یارانه ها باید تغییر کند زیرا بسیاری از مصرف های کشور ناشی از عدم حاکمیت و نظارت است. در تصمیم‌گیری. «این به مصرف غیرواقعی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه 1401 نحوه تخصیص منابع برای تامین کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است که ممکن است متفاوت باشد اما در فضای عمومی کشور حذف ارز ترجیحی پیشنهاد شده و این مشکل وجود ندارد. ; یعنی اگر در سال های گذشته منابعی را برای واردات با نرخ ارز ترجیحی تخصیص می دادیم، امسال روش تخصیص منابع تغییر می کند، بنابراین مشکل اصلی این است که کالاهای اساسی با قیمت پایین به دست مردم می رسد و همچنین ارز و منابع مربوطه. به کالاهای اساسی به قوت خود باقی نمی ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید