موفقیت آمیز بودن جراحی اقتصادی سرطان در کشور/ لزوم رسیدگی مناسب به کارکنان تا بهبودی نهایی به نفع مردم


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838007

گلمی گفت: آقای رئیسی به دلیل سرطان اقتصادی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و مسئولان کشور باید لباس خوبی به ایشان بپوشانند تا شاهد رونق کسب و کار و امید در زندگی ملت ایران باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارشناس ارشد سیاسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: زندگی».

کارشناس ارشد سیاسی هرمزگان با تاکید بر کار خیر و به جای حجت الاسلام رییسی گفت: تنها و خبری از اجاره نیست.

با ساماندهی ارز ترجیحی، نان رانت خواران خشت شده است
گلمی بیان کرد: با ساماندهی ارز ترجیحی نان خواران را آجری می کنند و به همین دلیل در میدان دشمن تهمت می زنند و بازی می کنند تا مردم را ناامید کنند.

وی با اشاره به ناکارآمدی دولت قبل گفت: چندی پیش یکی از مسئولان برق گفت که دولت قبل در چهار سال اول نیروگاهی ساخته نشده و در چهار سال دوم دو نیروگاه ساخته شده است، کمتر. بیش از 500 مگاوات کشور 12 تا 15 هزار مگاوات برق نیاز داشت و امروز کشور با مشکل برق مواجه است و دولت سیزدهم که می خواهد این مشکل را حل کند حداقل دو تا سه سال تاخیر دارد و یک شب هم نمی توان این مشکل را حل کرد. .

کارشناس ارشد سیاسی هرمزگان گفت: بسیاری از کارخانه ها در دولت روحانی تعطیل شده و قیمت ها به شدت افزایش یافته است. کاشتند، این محصولات ضد آب هستند و در کشور ما که با بحران آب مواجه بود، تبلیغ کردند.

دولت سیزدهم وارث فساد، کمبود، گرانی و بدهی های دولت قبل است.
گلمی با اشاره به نادر بودن اولین موارد صنعت در دولت روحانی گفت: 20 تا 30 درصد افزایش و دولت سیزدهم 10 تا 15 میلیارد بدهی به دولت قبل پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی زمین های سوخته را تحویل داده است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم وارث ویرانی، کمبود، گرانی و بدهی دولت قبل است. هدیه دولت روحانی به ملت تورم، بدهی، کمبود، ورشکستگی و تعطیلی است.

یکی از اساتید دانشگاه هرمزگان گفت: طلب بیش از 200 میلیاردی یکی از شرکت های برق و نیروگاه یکی از مصادیق بدهی های دولت روحانی برای پرداخت در این دولت است.

آقای رئیسی تحت عمل جراحی سرطان اقتصادی خوبی قرار گرفته است و باید ماموران به خوبی از او مراقبت کنند
گلمی گفت: در حوزه آرد، گندم، روغن و پنج شایعه شایعه می‌شود که می‌خواهد گران شود و مردم نگران هستند و اکنون دولت مواظب باشد به بیمار که ملت ایران است آسیب نرساند. در این عملیات اقتصادی.”

وی با تاکید بر اینکه جراحی اقتصادی یکی از بزرگترین کارهایی است که دولت سیزدهم انجام داده است، گفت: مردم نباید فریب شیاطینی را بخورند که هشت سال کشور را به گل و لای کشانده اند و اکنون باید جهاد را تبیین کنند زیرا کشور است. توانمند است «می گویند یک پزشک خوب عمل می کند و عواملی مثل پرستاران باید اقتصاد را به خوبی مدیریت کنند تا اقتصاد کشور آلوده نشود.

یک کارشناس ارشد سیاسی در هرمزگان گفت: آقای رئیسی به دلیل سرطان اقتصادی تحت عمل جراحی قرار گرفته است و مسئولان کشور باید لباس پوشیده و مراقبت کنند تا شاهد رونق کسب و کار و امید در زندگی ملت ایران باشیم.

گلمی گفت: از یک سو هجمه دشمن در رسانه های بیگانه، از سوی دیگر دشمنان داخلی، بازمانده های دوره قبل که همچنان پیشتاز هستند، مردم را نگران کرده و مردم می خواهند کارفرمای خود را رها کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید