جریمه متخلفان اصناف فریدونشهر شدید و سنگین است


ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842547

رئیس اصناف فریدونشهر با تشکر از همکاری اصناف این شهرستان برای کنترل بازار در حال حاضر از بار سنگین برخورد با متخلفان صنفی در این شهرستان گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس اصناف فریدونشهر در گفتگو با صاحب نیوز از اصنافی که در راستای توسعه اقتصادی کشور عدالت را رعایت کرده و مورد تخلف قرار نگرفته اند، تقدیر و تشکر کرد.

مجتبی رحیمی هرگونه افزایش قیمت در خارج از فهرست بها را تخلف عنوان کرد و گفت: هر واحد صنفی که بخواهد قیمت محصولات یا خدمات خود را افزایش دهد باید به اتاق اصناف درخواست دهد تا پس از اعلام قیمت جدید، لیست قیمت اعلام شود. تایید کمیته مربوطه.

وی ادامه داد: طبق قانون به استثنای انواع روغن های خوراکی و لبنیات، فروش هیچ محصولی بیش از قیمت درج شده روی کالا مجاز نیست و این تخلف اصناف است.

رئیس اتاق اصناف فریدونشهر با اشاره به تشکیل گشت های اصناف و برخورد قاطع با متخلفان گفت: عدم درج قیمت یکی از تخلفات اصناف است که در صورت مشاهده در هفته آینده 10 میلیون جریمه می شود. تن به اتحادیه. .

رحیمی گفت: اهالی فریدونشهر در صورت مشاهده گرانی می توانند با شماره تلفن 124 که بخشی از گزارش های مردمی دفتر صمت است و در صورت مشاهده عقب ماندگی با شماره اورژانس 110 پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید