جریمه 6 میلیون یورویی قطعا در انتظار ما نیست/ همسر ویلموتس تاثیر زیادی در مراجع بین المللی دارد!


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814617

رئیس اداره حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: اگر پرونده مارک ویلموتس عادلانه قضاوت شود به پرداخت سه ماه حقوق محکوم می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفیولا فغانپور، سرپرست معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: ما نسبت به مقامات بین المللی بدبین هستیم زیرا تاکنون چنین اتفاقی برای ایران رخ نداده است، اما اگر تصمیم عادلانه ای بر اساس مفاد قرارداد گرفته شود، محکوم خواهیم شد. “پرداخت 3 ماه حقوق ویلموتس خواهد بود.

وی همچنین گفت: در مدت حضورش در ایران دستمزدش 2 میلیون یورو بود که البته مبلغی اضافه هم پرداخت شد. اما 2 میلیون به او پرداختیم و طبق قرارداد باید حداکثر 3 ماه حقوق به او بدهیم. فکر می کنم دادگاه CAS در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که دیگر نمی تواند تصمیم دیگری صادر کند مگر اینکه تحت تأثیر جو ایجاد شده توسط ویلموتس و همسرش باشد.

فغانپور به خبر گفت: گفته می شود همسرش در مجامع بین المللی نفوذ زیادی دارد و شاید بتواند تصمیم گیرندگان را تحت تاثیر قرار دهد که در این مدت حکم نامتوازنی علیه فوتبال ایران صادر می شود. در غیر این صورت ممکن است غیر از سه ماه حقوق از فدراسیون فوتبال ایران چیزی دریافت نکنند.

رئیس اداره حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: واقعا امیدوارم این اتفاق بیفتد. قطعا 6 میلیون یورو نیست و نمی توانند چنین تصمیمی صادر کنند. این هم بحث توافقی است و هم بحثی که جای دیگری مشغول بوده اند و نمی توانند شکایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید